Asian Thunder Cake 100 shots

Gister gezien dit ding herken ik sinds ik hem vorig jaar had gezien. Blijft een gek ding en Gewoon goed gaat integendeel wat je bij wat producten van Asian Budgetline ziet gewoon lekker hard en mooi :)

weet iemand toevallig hoe groot de breedte maat ongeveer is ? ter dit voor een v shape plank project voor deze dingen .

dus niet de lange zijde maar de korte zijde , hoe breed is deze ongeveer , zo breed als een messier ? minder of meer ?

ik hoop op antwoord.

bedankt.

ok dan , opzich nog aardig breed dus , hmm .

toch bedankt , denk wel dat het gemaakte v shape plankje breed genoeg is :)

heerlijke bak,ik schoot er zes tegelijk met zes keer treasure island als finale.
erg indrukwekkend veel en harde knallen.

De enige goede cake van GBV in mijn ogen. Afgelopen oud en nieuw heb ik er een karton van gekocht en allemaal opgestookt, dit jaar zeker weer!

Wat een heerlijke cake weer dit jaar!
we hadden hem rond half 2 afgestoken snachts (toen het lekker stil was :D )

Wat een heerlijke kanllen weer , echt heerlijk!! , en de fluit maakt het weer helemaal af :D

Deze cake blijft echt een AANRADER!!!

--pyro99:bye:

Dit jaar niet gekocht, maar daar had ik wel spijt van! Gelukkig had Derk hem meegenomen voor overdag dus toch 2 mogen meemaken, maar aankomend jaar zeker weer erbij nemen! Enorm toffe bak, harde knallen, wat sterren en die fluit, die fluit die doet het hem echt! :D

Twijfel of je deze dit jaar nog wilt. GVB heeft een forse verhoging van deze afgekondigt. Waarin deze mogelijk een zesje ervoor krijgt :)

Twijfel of je deze dit jaar nog wilt. GVB heeft een forse verhoging van deze afgekondigt. Waarin deze mogelijk een zesje ervoor krijgt :)

€60 dus? Hoe weet je dat trouwens? Van meerdere producten weet je namelijk al dat ze duurder worden. Ben wel benieuwd namelijk!

Fernando93,

Waar baseer jij deze informatie op? Zullen we gewoon wachten tot we de prijzen vrijgeven voor
de forum's? Indien er dan een prijs is welke je niet aanstaat kun je natuurlijk altijd je mening
geven.

Met vriendelijke groet,

Jasper van der Elst

GBV-WECO Vuurwerk BV

Heey leuk dat jullie van Gbv-Weco ook op dit forum zitten.
Ik zou zeggen geef uw advies prijzen maar vrij...
Het is tenslotte al weer September.
Ik kan me ook voorstellen dat jullie best zijn geschrokken van reacties op bepaalde producten.
Dit geeft jullie de kans er iets mee te doen.
Ik zou zeggen neem het kommentaar in diverse toppics van harte..
Wie weet wat de toekomst zal brengen.
Ik hoop vaker en meer van jullie te horen op dit forum.

[om ff terug tekomen op dit bericht]

Inmiddels heb ik een andwoord terug gekregen van Dhr.Elst.
Ik ben zo op de hoogte gebracht met diverse antwoorden.
De antwoordrn houd ik liever voor me zelf.
Ik wil wel mee geven dat ik een stuk posetiver na gvb/Weco kijk voor 2012.
Ook kreeg ik mede gedeeld dat bepaalde klachte over producten tog echt vanharte zijn genomen door deze firma.
Deze producten zijn dan ook aangepast na de vele reacties.
Ik wil Dhr.Elst nog even Danken voor deze opelijkheid na mij toe.
Mvg 3xh

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan