Asian Thunder Cake 100 shots

Zo Jawe dat ziet er zeker niet verkeerd uit zeg! Einde van het jaar ook maar eens kijken voor deze bak. Het wordt de freak er zeker niet gemakkelijker op gemaakt met zoveel keuze aan goede knal blokjes tegenwoordig ;-)

Laatst bewerkt:
Had hem ook, vond hem best matig, zou vast komen omdat iemand links in de straat toevallig ook een cake afstak met salvo's die een stuk heftiger was :p Ik neem hem volgend jaar in ieder geval niet weer, dan maar liever de Asian Budget B. Silver Salute knalt trouwens een stuk harder.

Verder vind ik wel dat er te weinig cakes zijn met dit soort salvo's. Zou graag een cake op de markt zien met 5 salvo's van 10 met 10 gram per shot en dan lekker doorlonten :p

Dit is zeker weten geen knalblok, teveel sier en de knallen zijn soft.

kan je beter silver salute kopen.

gr

en hier is dat weer héél anders...

Hier nog een straat filmpje, kwaliteit is niet geweldig, maar hoor vooral het geluid. Echt een knalblok is het hoor. :

movie

ga 'm maar 'ns in 't echt horen, dan weet je dat dit een vet knallend blok is, in heerlijke salvo's en met een uitstekende fluiter erbij

Dit zijn absoluut knalcakes, maar dan gewoon met een toevoeging van sier erbij. Ik had hem 2x in mijn showtje gebruikt, na de 6x Titanium Thunder en hij knalde die er toch echt dik uit hoor, veel meer geweld en hardere klappen. Ik vind het werkelijk een prachtcake, die fluit is echt geniaal bedacht, het sier maar het nog mooi ook en die knallen zijn prima hard, heerlijk! :D:p

Dit is zeker weten geen knalblok, teveel sier en de knallen zijn soft.

kan je beter silver salute kopen.

gr

ga ik toch echt ff tegenin
dit is zekerweten WEL een knalblok
ik kan uit ervaring spreken aangezien ik hem geschoten heb en meerdere malen gehoord /gezien in de straat
deze bak knalt gewoon hard.. de fluit is een leuke toevoeging
en de sier is niet storend hooguit 6 of 7 sterren per knal
en de salvos zoregn ervoor dat het ook nog eens een geweldadig knalblok is

maar iedereen ervaart hem anders en mag er natuurlijk een andere mening over hebben ...maar naar mijn mening is het wel een knalblok:)

nou ja silver salute is ook niet dat je zegt wat een kick ik heb beter de big mc thunder of the golden salute

ik heb hem ook gehad de asian thunder cake en de burst was uitstekend

ja de cake had ik ook en ik vondt hem echt supers liefst had ik deze 2x maar aangezien het zo druk was had ik het der op 1 gehouden
wat me opviel was dat de cake wel zwaar was want als het 500gram is
uhm woogtie anders wel een paar kilo:P
kortom ik was te vreden met het resultaat

Ik heb de Clouds of Thunder en deze gehad en ik moet toch
zeggen dat deze harder knalt.

En deze gaat ook echt hard, kan me niet voorstellen dat
een Silver Salute zoveel harder gaat.

Ik heb beiden gezien en ik vond Silver Salute ook niet erg veel harder gaan, ook al is er wel wát verschil.
Bij deze cake doet de begeleidende fluiter het, en zonder gekke gebeurtenissen wordt deze cake de afsluiter van dit jaar voor mij.

Sjongejonge, wat dreunt dit ding toch...geweldig. En volgens mij is hij aangepast: vorig jaar zag ik enkel groene en rode sterren, nu ook een brocade, wat witte sterren en een multicolour 'boeket'. Dit blijft een vet harde knalbak.

ja de cake had ik ook en ik vondt hem echt supers liefst had ik deze 2x maar aangezien het zo druk was had ik het der op 1 gehouden
wat me opviel was dat de cake wel zwaar was want als het 500gram is
uhm woogtie anders wel een paar kilo:P
kortom ik was te vreden met het resultaat

Hahaha, ja onze cakes mogen niet zwaarder zijn als 500 gram, hahaha :handsup:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit is en blijft een brute bak; ik heb em eens anders gefilmd zodat je puur kunt letten op het geweld wat uit de bak komt. De effecten in de lucht kennen we al toch :wink:

Laatst bewerkt:
Ik had deze cake dit jaar ook en vond hem zeker een van de beste.
De burstknallen die uit deze cake komen zijn vrij hard en ook het tempo ligt hoog bij deze cake. 2011-2012 zeker weer van de partij

Wat een heerlijk bak is dit he, wij hadden dit jaar met z'n allen ingelegd om er overdag maar direct 8 tegelijk te schieten. Wat een geniaal project, echt een muur van gekleurde tails, fluiters en daarboven beste bursts met wat boeketten. Zwaar genieten dit, ging echt compleet los, een absolute topcake! :D

Weet iemand de karton inhoud ?

Er zitten er trouwens 4 in een karton. :wink:

Back
Bovenaan