Asian Thunder Cake 100 shots

Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Vuurwerkgigant Damen te Zoelen, op 12 december:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier zie je er drie tegelijk.

Lijkt me een pracht van een cake voor relatief weinig geld, heb er daarom ook 2 besteld. Weet alleen nog niet of ik ze los zal afsteken of doorverbinden

Ik heb hem ook mee gemaakt live en ik vondt hem best tegenvallen ene dreun was een doffe knal de andere weer schelle harde was best wisselvallig.

Vanavond in Huizen gezien en ja hoor, gewoon weer genieten, heerlijk harde knallen en die fluit per salvo maakt hem echt helemaal af. Gewoon een topcake, zeker een aanrader, toch hoop ik hem ook nog in de straat te hebben staan. :)

De fluit is erg leuk, en de knallen zijn inderdaad een stuk harder dan gemiddeld. Hij duurt ook lekker lang, wat mij betreft een aanrader!

wat ik heel raar vind, waarom staat op de officiele gbv site een ander filmpje van deze asian thunder 500 gram cake? http://www.gbv-vuurwerk.nl/video.asp?id=141

ik mag hopen dat er niet 2 versies in omloop zijn en het een gok is welke je krijgt, anders zullen er erg veel klachten gaan komen als je iets supers verwacht te krijgen, maar met een andere versie thuis komt.

Rob, goed opgemerkt.
De film op de website is niet de juiste film.
De film is geschoten op een pre-demo, toen was de 500grams cake niet voorradig
om toch een film te hebben hebben ze maar een paar Asian Thunder klein geschoten.

wat ik heel raar vind, waarom staat op de officiele gbv site een ander filmpje van deze asian thunder 500 gram cake? http://www.gbv-vuurwerk.nl/video.asp?id=141

ik mag hopen dat er niet 2 versies in omloop zijn en het een gok is welke je krijgt, anders zullen er erg veel klachten gaan komen als je iets supers verwacht te krijgen, maar met een andere versie thuis komt.

Hmmmm raar, de versie die ik gister avond zag is zoals op de meeste filmpjes te zien is met fluit tussendoor

dit is echt een hele goeie knalcake. voordat deze gister op de demo werd geschoten hadden ze eerst de asian thundercake 25 shots geschoten en je hoord het verschil wel hoor. deze is egt een stukkie harder dan de asian thundercake 25 shots. en deze heeft nog een leuke fluit ook!

Demo Balk 2009: Asian Thunder Cake 100 Shots (www.vuurwerkbieb.nl)

Demo Balk 2009: Asian Thunder Cake 100 Shots (www.vuurwerkbieb.nl)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hallo beste mensen.
Ik heb erg mooi vuurwerk van Katan dit jaar maar wil nog 1 budget line.
Nu zit ik zwaar te twijfelen tussen de B en die nieuwe.
Wat vinden jullie
:bye:

Poeh, moeilijke keuze. Ik zou denk ik voor B gaan. Die heeft ook harde knallen en toch net een beetje meer sier.

Welkom op het forum nog, trouwens.

jah dan zou ik inderdaad ook voor de b gaan. is persoonlijk 1 van mijn favoriete potten van gbv...

pfoeh
wat een topper van een cake joh
na de silver salute toch de beste knalcake van nl hoor .
heb deze rakker samen met de budget line b de lucht ingejaagd .
en kan je vertellen dat dat toch wel ff de mondjes open deed vallen in de straat.
harde knallen , goede schelle fluit erbij.
Toppertje:D

We hebben er gister 3 tegelijk geschoten film is in de maak en wat een geweld 3 van die dingen en hard heerlijk!!

Back
Bovenaan