Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb maar een beperkt budget dit jaar. Twijfel om de Garden Party 2 te kopen of deze. Wat zouden jullie doen?
Heb maar een beperkt budget dit jaar. Twijfel om de Garden Party 2 te kopen of deze. Wat zouden jullie doen?
Als ik een beperkt budget had, kocht ik deze!
Meer plezier ervoor vanwege de kist en voor altijd erna, want die kist (evt met leeggeschoten inhoud), zou dan een plaatsje krijgen in mijn man-cave!!!
De kick vh afsteken, de geur en de beleving is er toch wel...en daar krijg je nu nog een mooi kistje bij ook!
Ook zonder beperkt budget moet je deze toch gewoon hebben? Hoe kicke is dat als je rond half 1 oid met zo'n kist de straat op komt? en uiteraard daarna bij de dummiecollectie....
Als die vervolgens slecht presteert sta je mooi voor lul met je kistOok zonder beperkt budget moet je deze toch gewoon hebben? Hoe kicke is dat als je rond half 1 oid met zo'n kist de straat op komt? en uiteraard daarna bij de dummiecollectie....
En waarom zou dat zo kunnen zijn dan @thermite?
Ik heb er 90 voor betaald en dat vind ik veel voor 1500 gram kruit. Dus de kist is sowieso in de prijs verwerkt.Omdat er behoorlijk wat geld gestoken moet zijn in de houten kist. Dit is aanmerkelijk duurder dan karton. Ook zal er iets qua impregnatie gedaan moeten zijn, tegen het ontbranden van de kist. Al deze kosten levert op dat er minder geld besteed kan zijn aan de pyrotechnische uitwerkingen.
Ik hoop ook op het geweld zoals de productvideo, maar ga er wel vanuit dat het een stuk minder kan/zal zijn. Dan kan het tenslotte alleen maar meevallen. Het is voor het eerst in jaren dat ik nieuwe producten koop, normaal wacht ik eerst een jaartje af. Ik twijfel trouwens of ik hem vanuit die kist afsteek of hem eruit haal. Heeft wel zo zijn charme als die kist wat is bewerkt door het geweld. Hij komt uiteindelijk wel in de 'hobbykamer' te staan.