[Freakactie 2018] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe doen andere zaken het dan? Zij hebben hetzelfde, maar het verschil is enorm

Nou je hebt winkeliers die medewerkers hebben die de fora's bv doen , maar ik weet dat reva alles zelf doet ja dan word het nog drukker he , hij doet wat hij kan , dus stuur hem gewoon de berichten en zodra hij tijd heeft zal hij echt wel reageren , dan spreek ik uit ervaring.

Nou je hebt winkeliers die medewerkers hebben die de fora's bv doen , maar ik weet dat reva alles zelf doet ja dan word het nog drukker he , hij doet wat hij kan , dus stuur hem gewoon de berichten en zodra hij tijd heeft zal hij echt wel reageren , dan spreek ik uit ervaring.

Interessante gedachte, medewerkers betekend ook weer extra kosten. Maar bv gerrit doet het allemaal zelf :)

Lekker belangrijk allemaal heren,de één is niet de ander eb als je echt duidelijkheid wil stuur je gewoon een mailtje toch. Ik kan alleen maar bedanken voor de top prijzen weer! Zal genoeg werk in zitten om alles draaiend te houden.

Gewoon mailen ipv van hier te janken. Typisch mensen anno deze tijd. In plaats van een persoonlijk bericht sturen en te communiceren.

Kan de Pangu Brasilian Box ook worden toegevoegd voor een mooie prijs of combideal met de andere 2 Pangu boxen die op de site staan?

Gewoon mailen ipv van hier te janken. Typisch mensen anno deze tijd. In plaats van een persoonlijk bericht sturen en te communiceren.

Ja nou dat bedoel ik dus hahaha , ik probeer het uit te leggen dat de één de ander niet is en dat je gewoon moet mailen en afwachten maar blijkbaar gaat dat er niet in dus ja dan weet ik het ook niet meer hahahahha

Gelukkig ben ik niet de enige die het zo zag hehe, de tijd kan me nu overigens ook niet snel genoeg gaan de kriebels zijn al weer volledig aanwezig.

Laatst bewerkt:
Wellicht dat het iemand anders ook al opgevallen is.... "the Corolla" van Evo. Staat 2x vermeld op vuurwerkperdoos. 1x voor € 99,- en 1x voor € 110,-
Echte Hollander hier, heb toch maar die van € 99,- besteld :P

Ook een mail gestuurd naar [email protected] met een vraag over mijn bestelling, na 3 dagen nog geen mail terug helaas .

Prijzen zijn inderdaad prima, niks op aan te merken maar zou toch wel graag duidelijkheid over een bestelling hebben zodat ik bij de volgende bestellingen die ik hier plaats de juiste ophaaldag kan kiezen .

Ook een mail gestuurd naar [email protected] met een vraag over mijn bestelling, na 3 dagen nog geen mail terug helaas .

Prijzen zijn inderdaad prima, niks op aan te merken maar zou toch wel graag duidelijkheid over een bestelling hebben zodat ik bij de volgende bestellingen die ik hier plaats de juiste ophaaldag kan kiezen .

Apart, heb zaterdag gemaild en had binnen enkele seconden een reactie. Anders maar afwachten. Over bestellingen samenvoegen doen ze meestal niet moeilijk btw, vorig jaar ook gehad en was zo geregeld.

Ik heb gister ook een mail gestuurd en had vanochtend antwoord. Verzoek om begin december contact op te nemen via de mail omtrent het samenvoegen van de bestellingen. dan had rene alles in beeld.
Uit het verleden weet ik dat het meestal geen probleem is om je bestellingen samen te voegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan