dvisser050
VWC lid
De nieuwe rubro bakken zijn voor zover ik weet nog niet binnen. Atlantis Lion e.d.daar ben ik ook wel benieuwd naar wat er nog op zee drijft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De nieuwe rubro bakken zijn voor zover ik weet nog niet binnen. Atlantis Lion e.d.daar ben ik ook wel benieuwd naar wat er nog op zee drijft
verder het meeste al binnen?De nieuwe rubro bakken zijn voor zover ik weet nog niet binnen. Atlantis Lion e.d.
Serieus…Helaas zojuist de 6309 - Whistling Rainbow van GBV aan de lijst toegevoegd, komt te laat binnen :(
Helaas wel en iets vergelijkbaars is er gewoon niet.Serieus…![]()
Aah balen! Ik heb de 6302 Whistling Rainbow. Wellicht maakt dat verschilHelaas zojuist de 6309 - Whistling Rainbow van GBV aan de lijst toegevoegd, komt te laat binnen :(
(Denk een oudere batch die over is)6302 is de Shiny Palms....Aah balen! Ik heb de 6302 Whistling Rainbow. Wellicht maakt dat verschil(Denk een oudere batch die over is)
Volgens mij alles. Het kan natuurlijk wel zijn dat de winkel waar je besteld hebt restvoorraad heeft en dat je hem dus wel geleverd krijgt.komt een gedeelte laat binnen of alles ?

Bij mij staat ie ook met 6302. Ook bij orthen besteld zeker?
Helaas zojuist de 6309 - Whistling Rainbow van GBV aan de lijst toegevoegd, komt te laat binnen :(
Correctie, een deel van de Whistling Rainbow komt te laat, zonder bericht van je dealer kun je er dus van uitgaan dat je het product gewoon geleverd krijgt.Volgens mij alles. Het kan natuurlijk wel zijn dat de winkel waar je besteld hebt restvoorraad heeft en dat je hem dus wel geleverd krijgt.

Dit klopt niet volgens mij, ik weet dat in ieder geval 1 winkelier ze binnen heeft gekregen.Volgens mij alles. Het kan natuurlijk wel zijn dat de winkel waar je besteld hebt restvoorraad heeft en dat je hem dus wel geleverd krijgt.
Kak, op mijn bon staat 6309.. There we goHelaas zojuist de 6309 - Whistling Rainbow van GBV aan de lijst toegevoegd, komt te laat binnen :(
Kak, op mijn bon staat 6309.. There we go