piper_oo-kiw
VWC lid
Dat is tegenwoordig ook, want ze testen niet meer op de maasvlakte sinds jarenOk haha, als het gros hier zegt dat ze klaar zijn in DE dan ga ik ervanuit dat dit dan ook zo is. Goed nieuws dan.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is tegenwoordig ook, want ze testen niet meer op de maasvlakte sinds jarenOk haha, als het gros hier zegt dat ze klaar zijn in DE dan ga ik ervanuit dat dit dan ook zo is. Goed nieuws dan.

Administratieve verwerkingstijdDe afgelopen jaren kwam de ILT op 27-12 altijd met een lijst van het afgekeurde vuurwerk en een bericht hoeveel % is afgekeurd, het zou dus zomaar nog kunnen dat ze nog wel iets testen?

Dat klopt in die week is het de administratie, maar het testen zelf is klaar voor dit jaar.Administratieve verwerkingstijd![]()
Klopt, meen vd week gehoord te hebben dat afgelopen week de laatste testweek was en dat volgende week, dus de week van de 27e de lijst naar buiten komt...De afgelopen jaren kwam de ILT op 27-12 altijd met een lijst van het afgekeurde vuurwerk en een bericht hoeveel % is afgekeurd, het zou dus zomaar nog kunnen dat ze nog wel iets testen?
Ja ok. Dan bedoelde ik dus eigenlijk ook met het feit 'niet te vroeg juichen'...Dat klopt in die week is het de administratie, maar het testen zelf is klaar voor dit jaar.
Klopt zeker, kunnen altijd nog producten toegevoegd worden aan de lijst.Ja ok. Dan bedoelde ik dus eigenlijk ook met het feit 'niet te vroeg juichen'...
nog voor de cosmic crown gegaan trouwens ?Klopt, meen vd week gehoord te hebben dat afgelopen week de laatste testweek was en dat volgende week, dus de week van de 27e de lijst naar buiten komt...

Nog niet hahaha....twijfelgevalletjenog voor de cosmic crown gegaan trouwens ?![]()
LEVENSGEVAARLIJK volgens hun eigen standaarden,zo tussen al die grote (chemische) bedrijven,1 vonkje en heel de maasvlakte had weg geweestKlopt, vroeger werd er veel langer getest op de maasvlakte.

Kleiduiven schietbaan.Dat was op de schiet baan hier vlakbij. "Balen" dat ze gestopt zijn. Kon er wel van genieten. Ze zijn oa gestopt vanwege geluidsoverlast klachten...

Check dan vooral deze. Zeker te weten geen afkeur.Heren/dames, aub.
Ik weet dat de sfeer er lekker in zit op dit forum en off-topic is momenteel niet zo'n issue.
Natuurlijk lekkere demo's momenteel en bijna richting de afhaaldagen & oudjaar.
Maar kunnen we in dit topic zo min mogelijk posten, elke keer als die bovenaan de feed staat denk ik: fuck, wat/welke nou weer...
Bekijk bijlage 1821521
Nee, kun je hem uitleggen?Snap je nou mijn oproep niet? Of?