Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat zou je verbazen. Genoeg mensen die denken 'hij doet het niet' en lopen er weer op af.Toch wel erg verbaasd na dat nieuws artikel vandaag, lont te lang?????
Echt totaal niet logisch hoe langer de lont hoe beter, zijn mensen echt zo achterlijk dat ze dan gaan kijken als het te lang duurt je ziet toch het lont branden.
Correct wordt andere batch uitgeleverd. Komt goedZie de Stellar er tussen staan, hoop dat er meerdere batches van zijn.
De regel lont tussen 3 en 8 seconden bestaat al jaren.
Mijn winkel levert 646 batch 1 ofzo dus word uitgeleverdNaja heb niks gehoord van de winkel waar ik magnum display 400 heb besteld dan zal het wel goed zijn lijkt mij
Je zou denken een langere lont is juist veiliger, maar dat snappen totaal niet bij de IL&T prutsers.De kop van dat nieuwsbericht had moeten zijn, ‘Nederlands vuurwerk veiliger dan ooit’ maar nee omdraaien en de negatieve kant belichten. En afkeuren op een te lang lont is bezopen.
![]()
Lijst afgekeurd F2-vuurwerk 2025 | Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT)
De Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT) kiest aselect monsters van de meest risicovolle F2-vuurwerkproducten. De selectie van monsters bestaat uit bepaalde batches (productielijnen) van een vuurwerkproduct. De testresultaten hoeven dus niet...www.ilent.nl
Valt reuze mee allemaal. Mag ook wel een keer
Ja.Dit is de definitieve lijst?
yesDit is de definitieve lijst?
Ik zou 2x palm springs als vervanger krijgen bij breda, ben benieuwd.Schrok even dat de Palm Springs op de lijst stond, maar ik zag dat het al een kleine 2 weken geleden hier in het topic was gemeld (had ik gemist) en aangezien ik ondertussen nog niets van de winkel heb gehoord waar ik hem heb besteld, ga ik er vanuit dat er meerdere batches zijn en er (voor mij) waarschijnlijk niets aan de hand is.

Wij hebben er 75 staan, zal allemaal wel los lopen.Naja heb niks gehoord van de winkel waar ik magnum display 400 heb besteld dan zal het wel goed zijn lijkt mij