Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2025/2026

Dat klopt

Zie boven

Na wat telefonisch contact met Broekhoff blijkt er, ook na het zien van foto's inderdaad wel een deel in Nederland te zijn. Uiteraard hebben wij laten weten dan ook iig door onze klanten al bestelde hoeveelheid te willen ontvangen. We krijgen hier nog een terugkoppeling op. Voor onze klanten zullen we dit in ons eigen topic vermelden wanneer er meer informatie over is.

Hou het even netjes👍mijn idee is dan dat alles dan duidelijk is voor iedereen toch.. maar ik zal ongetwijfeld ergens niet aan denken als ik de reacties zo zie.. maar ik doe ook nog niet zo lang mee hier😃afwachten maar
Er lezen hier meer mensen mee dan je misschien beseft. Dus bepaalde mensen wijzer maken is niet nodig. ;-)

Mocht je kooi hebben, bespreek het met je leverancier en dan kom je er vast wel uit.

Hou het even netjes👍mijn idee is dan dat alles dan duidelijk is voor iedereen toch.. maar ik zal ongetwijfeld ergens niet aan denken als ik de reacties zo zie.. maar ik doe ook nog niet zo lang mee hier😃afwachten maar

Hey man, die lijst was hier al eens gedeeld en hebben ze offline gehaald om 'glurende' personen niet wijzer te maken dan ze zijn/waren.

Back
Bovenaan