Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vgm is er al een deel binnen, kan me ook herinneren dat outlet een foto had gepost met nieuwe lading binnen en daar zatten vgm ook dozen cairos tussen als ik het goed heb..Ik dacht dat ze op de Magnum demo de '25 editie schoten? Is dat dan een leugen of hebben ze wel wat binnen?
Toch gek dat hij ze dan wel heeft en heel veel andere winkels al gemaild hebben dat ze niks hebben...Volgens @gizmo75 is er al een deel binnen.
Dat klopt
Zie boven
Zeg maar gerust een vloek op consumentenvuurwerkEr heerst dit jaar een vloek op cracking producten..
Dat lijkt me absoluut niet verstandig....Komt er nog een lijst van wat wel gekooit is en wat niet?het totale plaatje zeg maar...
Nee, die komt niet.Komt er nog een lijst van wat wel gekooit is en wat niet?het totale plaatje zeg maar...
Komt er ook een lijst van ieder die zijn harses moet houden?Komt er nog een lijst van wat wel gekooit is en wat niet?het totale plaatje zeg maar...
Jaa die is in de maakKomt er ook een lijst van ieder die zijn harses moet houden?
Hou het even netjesKomt er ook een lijst van ieder die zijn harses moet houden?
Er lezen hier meer mensen mee dan je misschien beseft. Dus bepaalde mensen wijzer maken is niet nodig.Hou het even netjesmijn idee is dan dat alles dan duidelijk is voor iedereen toch.. maar ik zal ongetwijfeld ergens niet aan denken als ik de reacties zo zie.. maar ik doe ook nog niet zo lang mee hier
afwachten maar

Die zat voor 2025 al niet meer in het Broekhoff-assortiment. Was niet in te kopen door de winkeliers.Vanuit Broekhoff vernomen dat dit ook voor de 1,2" Ultimate Chry geldt.
Hou het even netjesmijn idee is dan dat alles dan duidelijk is voor iedereen toch.. maar ik zal ongetwijfeld ergens niet aan denken als ik de reacties zo zie.. maar ik doe ook nog niet zo lang mee hier
afwachten maar