Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2024/2025

Dat advies moet een dealer dan wel voeren en op voldoende voorraad hebben want anders heb je dus de situatie dat GBV aan het punt een overvoorraad levert ten getale van de verkochte afkeur. Dan is het nauwelijks nog een advies natuurlijk maar gewoon een aangeboden vervanger.

Maar helder dank je

Hoe gaat het bij jullie eigenlijk bij de eigen webshop&dealers; zetten jullie vervangende producten naar eigen keuze in, of los je als koper het op met verkooppunt, en komt er bericht? Nooit eerder afkeur gehad van zo'n ketengebeuren.
Ik heb via het contactformulier op de site van de winkel aangeven dat ik het geld terug wil ivm de afkeur van de Dividirs. En heb nu twee uur later bericht dat het geld wordt teruggestort.

Hoe gaat het bij jullie eigenlijk bij de eigen webshop&dealers; zetten jullie vervangende producten naar eigen keuze in, of los je als koper het op met verkooppunt, en komt er bericht? Nooit eerder afkeur gehad van zo'n ketengebeuren.
Voor de Lion heb ik de duurdere Panther van China Red gekregen op eigen verzoek.
Voor Noi-z heb ik Ocean Of Lights van Fireworks Specials gekregen op eigen verzoek.
Voor pirates of the caribbean en Dividir en Nightshade wil ik een refund en ga ik wat anders halen.

Tot nu toe verloopt dat prima.

Voor de Lion heb ik de duurdere Panther van China Red gekregen op eigen verzoek.
Voor Noi-z heb ik Ocean Of Lights van Fireworks Specials gekregen op eigen verzoek.
Voor pirates of the caribbean en Dividir en Nightshade wil ik een refund en ga ik wat anders halen.

Netjes. Noi z wel jammer maar die oceans ook dikke bak. Wel anders.

Netjes. Noi z wel jammer maar die oceans ook dikke bak. Wel anders.
Ja zeker jammer van Noi-z.. had hem ook voor een prima prijs van 149,- maar Ocean Of Lights stond ook op mijn lijstje dus prima zo.

Voor pirates of the caribbean en Dividir en Nightshade kijk ik nu naar Grandizer van Wolff en Sky Symphony van Rubro.

Panther voor Lion is wel netjes van ze, dat is bijna 100 euro duurder

Dat zou betekenen dat er veel meer dan alleen de Desert at Night en Tyrant afgekeurd zouden zijn. @mikeole zou je enige toelichting kunnen/willen geven wat je bedoelde met jouw enigszins cryptische opmerking?

Back
Bovenaan