Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2023

Lekker duidelijk allemaal. Ik loop morgen wel even naar mijn Broekhoffdealer. Ik wil niet voor verrassingen komen te staan.:shocked:

Lekker duidelijk allemaal. Ik loop morgen wel even naar mijn Broekhoffdealer. Ik wil niet voor verrassingen komen te staan.:shocked:

Ik zou me er niet te druk over maken, of je nu de PI of de Extreme Starburst krijgt maakt toch niet uit want ze zijn hetzelfde...

Mijn dealer heeft aangegeven dat de Extreme Starburst vervangen wordt door de PI. Dus precies wat Gizmo75 schreef.

Ik zou me er niet te druk over maken, of je nu de PI of de Extreme Starburst krijgt maakt toch niet uit want ze zijn hetzelfde...

Mijn dealer heeft aangegeven dat de Extreme Starburst vervangen wordt door de PI. Dus precies wat Gizmo75 schreef.

Maar als je PI hebt besteld, dealer aangeeft dat je Extreme Starburst als vervanger krijgt en vervolgens komt Extreme Starburst niet binnen dan maak ik mij toch wel zorgen wat ik uiteindelijk uitgeleverd krijg

Maar als je PI hebt besteld, dealer aangeeft dat je Extreme Starburst als vervanger krijgt en vervolgens komt Extreme Starburst niet binnen dan maak ik mij toch wel zorgen wat ik uiteindelijk uitgeleverd krijg

Ik krijg vandaag gewoon de PI uitgeleverd volgens de factuur ;)

Jongens wat een paniek voetbal hier af en toe.
Helpt niet mee dat sommige dealers (uitzonderingen) niet handig communiceren. Wat door enkele bestellers wellicht ook verkeerd wordt geïnterpreteerd. Vervolgens komt het op FB en VWC en krijgen ineens een paar duizend man een “vaag” of onjuist bericht.

Ik weet dat het bijna de 31e is, maar damn de kruitstress straalt er wel een beetje vanaf.
Houd a.u.b. in gedachten:
1) de importeurs informeren de winkels zsm over welke producten zijn afgekeurd EN hoe dit opgelost wordt
2) afkeur gaat per batch. Het kan dus zijn dat jouw winkelier al een andere batch in de bunker heeft liggen.
3) er zijn dit jaar meer exacte omlabelingen dan ooit beschikbaar. Lijkt afgezien van een commercieel besluit voor winkelcollecties zijn vruchten af te werpen qua afkeur per batch (blijven steekproeven).
4) voor de producten waar geen 1-op-1 omlabelingen van is, probeert de importeur al een waardig alternatief aan te bieden aan de winkelier. Uiteindelijk kun jij zelf met de winkelier kiezen voor geld terug, of een ander product / oplossing.

Oh ja… er vinden nog steeds keuringen plaats. Dus als je je nu al zoveel zorgen maakt… succes met de nachtrust komende weken (cynisme) :shocked:

Long story short: je hebt er geen invloed op, dus don’t worry. Er wordt altijd een passende oplossing gevonden. Het is vervelend als je je uit keek naar een product wat er niet is. Maar zelfs als die wel beschikbaar is, weet je na het afsteken pas hoe hij het écht deed.

Er blijft op deze manier niet heel veel van mijn bestellingen over:

2x Platinum Sensation
2x 1.2" Temptation Willow
1x Sylvester Mainframe
4x WCKD Warlord

Ik hoop dat de verkooppunten waar ik besteld heb spoedig met een update komen en het niet wederom pas op het moment van afhalen communiceren en dan op dat moment een willekeurige vervanger meegeven. Heb dat soort geintjes helaas te vaak meegemaakt...

2x Platinum Sensation
1x Sylvester Mainframe
4x WCKD Warlord

Ik hoop dat de verkooppunten waar ik besteld heb spoedig met een update komen en het niet wederom pas op het moment van afhalen communiceren en dan op dat moment een willekeurige vervanger meegeven. Heb dat soort geintjes helaas te vaak meegemaakt...

De standaard vervangingen:
2x Platinum Sensation --> Willow Mayhem
2x 1.2" Temptation Willow --> Big Booster (identiek)
1x Sylvester Mainframe --> Beyond Redemption (identiek)
4x WCKD Warlord --> Supercell of Magic Sunset (identiek)

Het kan zijn dat je dealer hiervan afwijkt maar de kans is groot dat je bovenstaande krijgt.

2x Platinum Sensation
1x Sylvester Mainframe
4x WCKD Warlord

Kan iemand bevestigen dat dit de correcte omlabelingen zijn:

1.2" Tempation Willow = Big Box / Big Booster
Sylvester Mainframe = Beyond Redemption 138'S
WCKD Warlord = Magic Sunset

Platinum Sensation zou geen omlabeling hebben waardoor de Insane Crown Bomber uitgeleverd wordt.

Is bovenstaande correct?

EDIT: Antwoord staat hierboven al. Thanks!

De standaard vervangingen:
2x Platinum Sensation --> Willow Mayhem
2x 1.2" Temptation Willow --> Big Booster (identiek)
1x Sylvester Mainframe --> Beyond Redemption (identiek)
4x WCKD Warlord --> Supercell of Magic Sunset (identiek)

Het kan zijn dat je dealer hiervan afwijkt maar de kans is groot dat je bovenstaande krijgt.

Willow Mayhem is wel een volledige andere cake dan de Platinum Sensation. Had die laatste juist besteld vanwege de kleurtjes. In dat geval moet ik even in discussie met de winkelier. Zou iemand mij een soortgelijke box aan kunnen raden die ik als vervanger kan "eisen"?

Willow Mayhem is wel een volledige andere cake dan de Platinum Sensation. Had die laatste juist besteld vanwege de kleurtjes. In dat geval moet ik even in discussie met de winkelier. Zou iemand mij een soortgelijke box aan kunnen raden die ik als vervanger kan "eisen"?
Als het goed is krijg ik de Insane Crown Bomber i.p.v. Platinum Sensation. Niet vergelijkbaar qua kleuren met de Platinum Sensation maar wel met kooi i.t.t. de Platinum Sensation. Ben er zelf tevreden mee.

Helaas is er eigenlijk geen echt vergelijkbare box als vervanger voor de Platinum Sensation. Willow Mayhem is wel een mooie box.

Als je voor kleur gaat zou je eens naar de Lion van China Red kunnen kijken.

Glitter Willow 2 colorz is misschien een vervanger voor de Platinum Sensation?
Moet je net een winkel hebben die zowel Magnum als VWT verkoopt...

Krijg de willow mayhem als vervanger , hopen op windkracht 2 dan komt dat goud prima tot zijn recht.

Nog niets van mijn dealer vernomen. De Extreme Goldfather en Firestarter zijn ook nog gewoon te bestellen. Best bijzonder…

Als je een andere box wilt, zou ik de 1.2 Freestyle Madness pakken dan.

Back
Bovenaan