Starburst
VWC lid
Magnum heeft het even goed druk genoeg, denk je niet?![]()
Dat zijn ze zeker. De hele boel staat er beetje op de kop met al die afkeuringen en vervangtoestanden. Logistiek natuurlijk ook niet fijn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Magnum heeft het even goed druk genoeg, denk je niet?![]()
Lekker duidelijk allemaal. Ik loop morgen wel even naar mijn Broekhoffdealer. Ik wil niet voor verrassingen komen te staan.![]()
Ik zou me er niet te druk over maken, of je nu de PI of de Extreme Starburst krijgt maakt toch niet uit want ze zijn hetzelfde...
Mijn dealer heeft aangegeven dat de Extreme Starburst vervangen wordt door de PI. Dus precies wat Gizmo75 schreef.
Maar als je PI hebt besteld, dealer aangeeft dat je Extreme Starburst als vervanger krijgt en vervolgens komt Extreme Starburst niet binnen dan maak ik mij toch wel zorgen wat ik uiteindelijk uitgeleverd krijg
Er blijft op deze manier niet heel veel van mijn bestellingen over:
2x Platinum Sensation
2x 1.2" Temptation Willow
1x Sylvester Mainframe
4x WCKD Warlord
Ik hoop dat de verkooppunten waar ik besteld heb spoedig met een update komen en het niet wederom pas op het moment van afhalen communiceren en dan op dat moment een willekeurige vervanger meegeven. Heb dat soort geintjes helaas te vaak meegemaakt...
Er blijft op deze manier niet heel veel van mijn bestellingen over:
2x Platinum Sensation
2x 1.2" Temptation Willow
1x Sylvester Mainframe
4x WCKD Warlord
Ik hoop dat de verkooppunten waar ik besteld heb spoedig met een update komen en het niet wederom pas op het moment van afhalen communiceren en dan op dat moment een willekeurige vervanger meegeven. Heb dat soort geintjes helaas te vaak meegemaakt...
De standaard vervangingen:
2x Platinum Sensation --> Willow Mayhem
2x 1.2" Temptation Willow --> Big Booster (identiek)
1x Sylvester Mainframe --> Beyond Redemption (identiek)
4x WCKD Warlord --> Supercell of Magic Sunset (identiek)
Het kan zijn dat je dealer hiervan afwijkt maar de kans is groot dat je bovenstaande krijgt.
Als het goed is krijg ik de Insane Crown Bomber i.p.v. Platinum Sensation. Niet vergelijkbaar qua kleuren met de Platinum Sensation maar wel met kooi i.t.t. de Platinum Sensation. Ben er zelf tevreden mee.Willow Mayhem is wel een volledige andere cake dan de Platinum Sensation. Had die laatste juist besteld vanwege de kleurtjes. In dat geval moet ik even in discussie met de winkelier. Zou iemand mij een soortgelijke box aan kunnen raden die ik als vervanger kan "eisen"?
Willow Mayhem is wel een volledige andere cake dan de Platinum Sensation. Had die laatste juist besteld vanwege de kleurtjes. In dat geval moet ik even in discussie met de winkelier. Zou iemand mij een soortgelijke box aan kunnen raden die ik als vervanger kan "eisen"?
Nog niets van mijn dealer vernomen. De Extreme Goldfather en Firestarter zijn ook nog gewoon te bestellen. Best bijzonder…
Willow Mayhem is wel een volledige andere cake dan de Platinum Sensation. Had die laatste juist besteld vanwege de kleurtjes. In dat geval moet ik even in discussie met de winkelier. Zou iemand mij een soortgelijke box aan kunnen raden die ik als vervanger kan "eisen"?
oude batches mogen gewoon uitgeleverd worden. maar veel mensen begrijpen dat niet