Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2023

Nu weet je het in ieder geval op voorhand en kun je kijken of je een voorstel voor vervanging van je dealer krijgt of zelf alternatieven uitzoeken en dit overleggen met je dealer. Alles is beter dan bij het afhalen ineens allerlei alternatieven in je handen gedrukt te krijgen.

Jaa dat is absoluut waar! Heb een hekel aan dat soort verrasingen��

Twin peaks van China Red komt helaas te laat.
Gelezen op de site van hetmooistevuurwerk duiven.

"Informatie 13-11

Twin peaks

komen helaas niet op tijd binnen voor de verkoop van dit jaar!"

Bron: Katan

X258 - Fire projection - Word niet uitgeleverd
X259 - Superior Commander - Word niet uitgeleverd
2002 - Draaizon - Word niet geleverd

Armageddon zou ook te laat komen zoals ik eerder langs zag komen op een fb groep. Zou door de importeur zijn bevestigdScreenshot_20231117_114544_Facebook.jpg

Deze was ik ook tegengekomen maar ik vond het nog iets te vaag om het aan de lijst toe te voegen. Hij staat ook bij diverse Vuurwerkexpert shops nog gewoon beschikbaar. Mogelijk dat de Armageddon dus aan het lijstje toegevoegd moet worden maar ik wacht even af tot we zeker weten dat de info betrouwbaar is.

Deze was ik ook tegengekomen maar ik vond het nog iets te vaag om het aan de lijst toe te voegen. Hij staat ook bij diverse Vuurwerkexpert shops nog gewoon beschikbaar. Mogelijk dat de Armageddon dus aan het lijstje toegevoegd moet worden maar ik wacht even af tot we zeker weten dat de info betrouwbaar is.

Armageddon komt te laat binnen, bevestigd door importeur. Is wel nog wat voorraad links en rechts.

Zojuist toegevoegd van Vulcan:
1659 - Happiness Fountain (L) (bron: dealer)
1632 - Fountain Assortment (L) (bron: dealer)

Back
Bovenaan