Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2023

Ik denk dat onze vrienden de controleurs nog even wachten tot er wat meer binnen is :D
Weet dat er wel wat cat.1- weer is afgekeurd, o.a. Happiness en Doctor Beam van Vulcan.

Die mogen wel op het lijstje erbij, voor de cat 1 liefhebbers. Is er een mogelijk voor ons als consument om te zien wat is afgekeurd? of hoor je dit alleen als importeur/winkelier

Die mogen wel op het lijstje erbij, voor de cat 1 liefhebbers. Is er een mogelijk voor ons als consument om te zien wat is afgekeurd? of hoor je dit alleen als importeur/winkelier

Dit hebben wij van de importeur begrepen, maar is nog niet officieel gecommuniceerd naar dealers toe. Voorlopig mogen wij dus als bron worden opgevoerd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatste info vanuit Vulcan:

Komen WEL op tijd binnen:
- Viper
- Mega Bat
- Tiger
- Energy Boost
- Gracious Gold
- Angel

Kan je dit aanpassen in de startpost Knettermans?

Van broekhoff komt iig niet op tijd;

1,2 insane crown bomber - crown
Cool bastards assortiment - crown
Double defense - crown
Dancing monkey - manga - magnum
Big golden Arcade - crown

Ben wel benieuwd naar die cat1 lijst nu.
Dan weet je tenminste wat het 'goede spul' is als je in Duitsland of België bent :D

wat ben ik toch blij geen broekhoff te hebben besteld..

Ach het zijn een paar artikelen. Gebeurt elk jaar bij elke importeur wel, maar volgens mij is dat één van de eerste keren dat zij er ook last van hebben.

En niet om te stoken, maar ik denk dat er nog wel meer komt...

wat ben ik toch blij geen broekhoff te hebben besteld..

Zo lijkt het misschien maar bij de meeste producten had Broekhoff/Magnum reeds aangegeven dat er onzekerheid was over tijdige levering. En als je denkt dat er geen artikelen van andere importeurs bij gaan komen dan is dat zeer onwaarschijnlijk.

Vorig jaar waren het voornamelijk Evo, China Red en Cafferata artikelen die te laat waren of afgekeurd. Gezien de situatie in China valt wel te verwachten dat we spoedig artikelen van andere importeurs aan de lijst toe mogen gaan voegen. Het eerste gerucht over de Super Flowers doet bijvoorbeeld al de ronde.

Back
Bovenaan