Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2022!

Net bericht gehad van intratuin Hendrik-Ido-Ambacht dat de Dance Monkey is afgekeurd.
Het bedrag wordt terug gestort en om logistieke redenen een vervanger niet mogelijk is.

Zie mij bericht allemaal als niet verstuurd

Wachten het bericht wel af of deze nou wel of niet is afgekeurd
Het is niet mij bedoeling onjuist heden te verspreiden

Heren en dames, ik snap de kruitstress maar denk even na over wat je in dit topic gooit.
Ik ben al 4 hartverzakkingen verder.

Hebben ze een show geschoten bij ILT? Gaat maar door en door en door. 2 jaar niks kunnen keuren en nu slaan ze hun slag. Ik zie de kop in het nieuws alweer komen, 1/3 Nederlands vuurwerk afgekeurd!

Ik heb een maand geleden oa. de mega mine via de magnumvuurwerk site besteld, om op te halen bij tp-vuurwerk. En ik heb nog geen bericht gehad. Hij is nu niet meer te bestellen, maar kan natuurlijk uitverkocht zijn.

Jongens jongens, wat een stress gebeuren allemaal. Durf hier bijna niet meer in het topic te kijken. Springteufel en Komodo Dragons iig door mijn neus geboord. Ergens ook wel verwacht dat ze afgekeurd zouden worden. Volgens mij zetten ze bij het ILT nooit iets vast met testen (correct me if i'm wrong) en er waren al genoeg straatfilmpjes waar ze nogal wild schoten. Maar toch ontzettend balen. Hopelijk blijft de schade verder beperkt met afkeur.

Kan VWC crew niet eens dusdanig connectie krijgen met importeurs en/of ILT dat ze officieel bericht krijgen van afkeuringen ipv al dit viavia gebeuren?

Het rare is als je nu via de magnum site de mega mine wilt bestellen
Je de Pagina nergens meer kan vinden

Welke dealer je ook selecteert

Ik had namelijk ingelogd op mij account bij tp vuurwerk
En zag dat de mega mine uit mij bestelling was gehaald

En vervolgens heb gemaild en als antwoord kreeg dat ze nog geen officieel bericht
Hebben gehad van magnum zelf maar er vanuit moest gaan deze is afgekeurd

Dus laten we hopen dit. Niet het geval is en afwachten op officiële berichtgeving vanuit Magnum zelf

Nou ik kan hem nog steeds bestellen hoor via de officiële magnum site dus ik weet niet hoor maar volgens mij is er nog steeds niks aan de hand

Het rare is als je nu via de magnum site de mega mine wilt bestellen
Je de Pagina nergens meer kan vinden

Welke dealer je ook selecteert

Ik had namelijk ingelogd op mij account bij tp vuurwerk
En zag dat de mega mine uit mij bestelling was gehaald

En vervolgens heb gemaild en als antwoord kreeg dat ze nog geen officieel bericht
Hebben gehad van magnum zelf maar er vanuit moest gaan deze is afgekeurd

Dus laten we hopen dit. Niet het geval is en afwachten op officiële berichtgeving vanuit Magnum zelf

mega mine staat gewoon nog op de magnum site hoor... zelfde geldt voor de broekhoff omlabeling op de desbetreffende site

Back
Bovenaan