Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2022!

Wat betreft 'Momentum', je kunt deze nog steeds bestellen op vuurwerktotaal. Dus hoe komt deze informatie dat het zou zijn afgekeurd hier dan terecht, klopt het wel?

Momentum is niet afgekeurd...

Obsessed is overigens uitverkocht en wordt voor alsnog een x aantal keer geleverd aan winkeliers. Hanteerbare afhaaltijden.

Die van mij staat bijvoorbeeld al netjes klaar in de bunker om opgehaald te worden. (met bon, naam en ordernummer) kan natuurlijk hier en daar anders zijn.

Dit is vandaag bevestigd door de winkelier met foto van de order. (Naam op doos)

Momentum is niet afgekeurd...

Obsessed is overigens uitverkocht en wordt voor alsnog een x aantal keer geleverd aan winkeliers. Hanteerbare afhaaltijden.

Die van mij staat bijvoorbeeld al netjes klaar in de bunker om opgehaald te worden. (met bon, naam en ordernummer) kan natuurlijk hier en daar anders zijn.

Dit is vandaag bevestigd door de winkelier met foto van de order. (Naam op doos)
Momentum is wel afgekeurd. Zie foto hieronder van huismanvuurwerk.

Screenshot_20221220-185816_Facebook.jpg

Ik heb de Final Destination als vervanger voor de Dance Monkey. Het prijsverschil van 30 euro kreeg ik van hun. Het verschilt dus per intratuin zaak.

Ik heb de Final Destination als vervanger voor de Dance Monkey. Het prijsverschil van 30 euro kreeg ik van hun. Het verschilt dus per intratuin zaak.

Verschilt zeker, ik kreeg voor de dance monkey en stargate een tegoed bon twv 220€ zelf besteedbaar met opnieuw nog eens 40€ van die 20% gratis. Ga er in dit geval goed op vooruit. Maar een collega heeft weer de melding gehad dat er tijdens het ophalen de 29e een vervanger (onbekend) klaar staat bij de zelfde winkel. Dus geen touw aan vast te knopen nog

Verschilt zeker, ik kreeg voor de dance monkey en stargate een tegoed bon twv 220€ zelf besteedbaar met opnieuw nog eens 40€ van die 20% gratis. Ga er in dit geval goed op vooruit. Maar een collega heeft weer de melding gehad dat er tijdens het ophalen de 29e een vervanger (onbekend) klaar staat bij de zelfde winkel. Dus geen touw aan vast te knopen nog

Ligt er dan ook nog eens aan of je dat tegoed dit jaar al moet gebruiken of niet, want dan zit je dadelijk met vuurwerk wat je niet wilt.

Ligt er dan ook nog eens aan of je dat tegoed dit jaar al moet gebruiken of niet, want dan zit je dadelijk met vuurwerk wat je niet wilt.

Moet inderdaad wel voor 28 december gebruikt worden en is eenmalig geldig zonder restbedrag.

Maar goed wat ik al zeg ben er op voorruit gegaan in deze situatie.

Iemand bevestiging of de springteufels die al bij de afhaalpunten liggen hier en daar toch uitgeleverd worden?

Bevestiging vragen dat er misschien afhaalpunten zijn die afgekeurde artikelen toch uitleveren....
Als een verkooppunt dit risico wil nemen is het echt een gevalletje: spreken is zilver, zwijgen is goud.

Bevestiging vragen dat er misschien afhaalpunten zijn die afgekeurde artikelen toch uitleveren....
Als een verkooppunt dit risico wil nemen is het echt een gevalletje: spreken is zilver, zwijgen is goud.

Wellicht dat mijn bewoording wat banaal was, ik bedoel meer mag het al uitgeleverd nog verkocht worden. Ik dacht dat er recent bij een ander artikel dit wel het geval was.

Of is er bevestiging dat alle batches en alle artikelen retour moeten.

Wellicht dat mijn bewoording wat banaal was, ik bedoel meer mag het al uitgeleverd nog verkocht worden. Ik dacht dat er recent bij een ander artikel dit wel het geval was.

Of is er bevestiging dat alle batches en alle artikelen retour moeten.

Alles wordt retour gehaald door Lesli

Dit topic volgen is spannender dan het WK voetbal !
Nu blijkbaar ook Momentum niet door de keuring, doordat ik deze gratis kreeg bij mijn order was voor mij de reden om de order überhaupt te plaatsen omdat daarmee de gemiddelde prijs van de overige producten naar een aanvaardbaar niveau zakte.
En nu voelt het niet lekker om de verkoper te gaan benaderen ivm “een gegeven paard in de bek kijken”
Maar ik maak me wel zorgen dat er zomaar een ander “gratis” product wordt geleverd wat de complete deal voor mij het niet waard blijkt te zijn.
Hoe zouden jullie dit aanpakken ?

Op de site is momentum nu vv voor beast of burden , als gratis product in die orderhoogte .
En dat is een 20mm flopper:frusty:

Laatst bewerkt:
In dat geval zou ik balen, maar toch even vragen wat dan het vervangend gratis product word. Wie weet valt het mee.

Back
Bovenaan