ajaxciedjuhh
VWC lid
54 euro bij caferata is toch niet erg duur ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Momentum is wel afgekeurd. Zie foto hieronder van huismanvuurwerk.Momentum is niet afgekeurd...
Obsessed is overigens uitverkocht en wordt voor alsnog een x aantal keer geleverd aan winkeliers. Hanteerbare afhaaltijden.
Die van mij staat bijvoorbeeld al netjes klaar in de bunker om opgehaald te worden. (met bon, naam en ordernummer) kan natuurlijk hier en daar anders zijn.
Dit is vandaag bevestigd door de winkelier met foto van de order. (Naam op doos)
Potverdikkie, ik loop weer achter
Het enige wat ik heb meegekregen is dat lesli bij winkeliers de partij springteufels heeft/word opgehaaldIemand bevestiging of de springteufels die al bij de afhaalpunten liggen hier en daar toch uitgeleverd worden?
Ik heb de Final Destination als vervanger voor de Dance Monkey. Het prijsverschil van 30 euro kreeg ik van hun. Het verschilt dus per intratuin zaak.
Verschilt zeker, ik kreeg voor de dance monkey en stargate een tegoed bon twv 220€ zelf besteedbaar met opnieuw nog eens 40€ van die 20% gratis. Ga er in dit geval goed op vooruit. Maar een collega heeft weer de melding gehad dat er tijdens het ophalen de 29e een vervanger (onbekend) klaar staat bij de zelfde winkel. Dus geen touw aan vast te knopen nog
Ligt er dan ook nog eens aan of je dat tegoed dit jaar al moet gebruiken of niet, want dan zit je dadelijk met vuurwerk wat je niet wilt.
Iemand bevestiging of de springteufels die al bij de afhaalpunten liggen hier en daar toch uitgeleverd worden?
Bevestiging vragen dat er misschien afhaalpunten zijn die afgekeurde artikelen toch uitleveren....
Als een verkooppunt dit risico wil nemen is het echt een gevalletje: spreken is zilver, zwijgen is goud.
Wellicht dat mijn bewoording wat banaal was, ik bedoel meer mag het al uitgeleverd nog verkocht worden. Ik dacht dat er recent bij een ander artikel dit wel het geval was.
Of is er bevestiging dat alle batches en alle artikelen retour moeten.