Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2022!

Ik heb van de Rijswijkse Vuurwerkhal nog niets vernomen over de Screaming Elevator en Tolla Mina. Blijf hopen. Fingers Crossed

Het is echt om boos van te worden, producten die gewoon goed presteren, goede stabiele plaatsing hebben en tijdens de demo ook NIET doorbranden of vonken op de grond. Je zou bijna een bezoekje willen brengen bij die %@^&@#&&#. Maar goed walgelijke praktijken.

Hopelijk was het dit nu wel z'n beetje maar gok dat er nog een hoop zullen komen.

Tot wanneer worden producten eigenlijk getest?
Tot 28 december of?

En hoe word er nu eigenlijk getest?
Worden er gewoon random producten getest van een importeur of gewoonweg alles wat er binnen komt?

Zojuist bevestigd gekregen van vuurwerkplanet dat de cracker fountains van Funke definitief zijn afgekeurd en dat door de desbetreffende winkels een oplossing zullen aanbieden… ����

Tot wanneer worden producten eigenlijk getest?
Tot 28 december of?

En hoe word er nu eigenlijk getest?
Worden er gewoon random producten getest van een importeur of gewoonweg alles wat er binnen komt?

Ook tijdens de verkoopdagen kunnen ze in principe nog producten testen, daar is geen einddatum voor.
Voor zover ik weet testen ze random wat producten van een importeur.

Alles wat ook maar een beetje spectaculair is keuren ze af jeezus man. Misschien zit er een pvdd'er tussen de inspecteurs verstopt?

Alles wat ook maar een beetje spectaculair is keuren ze af jeezus man. Misschien zit er een pvdd'er tussen de inspecteurs verstopt?
Die keuring is altijd al streng geweest. Lontje gaat te snel of langzaam? Afkeur. Te harde burst decibels . Afkeur. Teveel brandede delen die neerkomen? Afkeur

Zojuist bevestigd gekregen van vuurwerkplanet dat de cracker fountains van Funke definitief zijn afgekeurd en dat door de desbetreffende winkels een oplossing zullen aanbieden… ����
Omfg zeikerds, dingen zijn zo veilig als wat :frusty: op 2 plekken een doosje in de bestelling. Gemis van het jaar :cry:

Volgende keer maar weer duurder in België of goedkoper in Duitsland halen...

Helaas te horen gekregen dat de Obsessed niet bij alle china red winkels geleverd gaat worden.
O.a. waar ik hem had besteld in Januari 2020 bij Ed Raket in Bergen op Zoom.

Dus helaas een vervanger voor moesten zoeken :thumbsdown:

Back
Bovenaan