De Cobra 6 en de 3" Titanium Salute komen nog altijd zonder kooi het land binnen.
Ik vermoed dat 1.1 ook beter niet in een kooi met staalbanden kan zitten.
Een bigbag met fijn zand zou misschien beter zijn

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De Cobra 6 en de 3" Titanium Salute komen nog altijd zonder kooi het land binnen.
Lijkt me vrij duidelijk dat dit opzettelijk is om de importeurs te frustreren en een financiële klap toe te dienen.
Dat zijn nu eenmaal de ultra smerige technieken van de politieke kaste.
Kunnen ze weer een anti-pestcampagne inrichten op de scholen, maar zelf zijn het kleine ettertjes.
De Cobra 6 en de 3" Titanium Salute komen nog altijd zonder kooi het land binnen, ga dat maar eens uitleggen aan het IL&T.
Maar ze moeten en zullen het legale, degelijke consumentenvuurwerk kapot maken, zo oliedom zijn ze wel.
Ze snijden in hun eigen vingers.
Lijkt me vrij duidelijk dat dit opzettelijk is om de importeurs te frustreren en een financiële klap toe te dienen.
Dat zijn nu eenmaal de ultra smerige technieken van de politieke kaste.
Kunnen ze weer een anti-pestcampagne inrichten op de scholen, maar zelf zijn het kleine ettertjes.
De Cobra 6 en de 3" Titanium Salute komen nog altijd zonder kooi het land binnen, ga dat maar eens uitleggen aan het IL&T.
Maar ze moeten en zullen het legale, degelijke consumentenvuurwerk kapot maken, zo oliedom zijn ze wel.
Ze snijden in hun eigen vingers.
Vanochtend gebeld door valk, geen 1.2 spinnerz en geen 1.2 glitter willow. Ook geen goede vervanger voor
Idem hier. Blijft niet veel over zo. Eerder al gebeld door andere winkel dat aantal dingen niet geleverd werden. Was wel verbaasd over dit telefoontje. Bestelling stond al 2 jaar. Maar even weer wat anders bedenken.Vanochtend gebeld door valk, geen 1.2 spinnerz en geen 1.2 glitter willow. Ook geen goede vervanger voor
Idem hier. Blijft niet veel over zo. Eerder al gebeld door andere winkel dat aantal dingen niet geleverd werden. Was wel verbaasd over dit telefoontje. Bestelling stond al 2 jaar. Maar even weer wat anders bedenken.
Vanochtend gebeld door valk, geen 1.2 spinnerz en geen 1.2 glitter willow. Ook geen goede vervanger voor
De kooitjes zijn uitgevonden om 1.3 verpakking terug te kunnen krijgen naar 1.4, aangezien 1.3 niet in Nederlandse inrichtingen opgeslagen mag worden.(tenminste het zou wel mogen, maar de veiligheidsafstanden kunnen niet gehaald kunnen worden) cobra’s, salutes ed zijn altijd 1.1, en dat kan je met een kooitje niet terug gekeurd.
Als een artikel dus binnenkomt in een kooitje, met een 1.4 sticker erop en bij testen explodeert het, dan is het puur vanwege veiligheid dat dit van de markt gehaald word.
Waarom mag het dan wel uitgepakt verkocht worden? Heel simpel, uitgepakt vuurwerk is ongeclassifiseerd.
Mijn punt is gewoon dat het van de gekke is om heel streng te zijn tegenover F2 vuurwerk, terwijl er een gigantische zwarte markt is waar geen limieten zijn en alles kan.
Dat is wat ik bedoel.
Het zou omgekeerd moeten zijn: wees soepel in normaal consumentenvuurwerk om de zwarte markt te remmen.
We hebben nu 2 jaar geen verkoopsdagen gehad.
Op 18 december is een jongeman van 24 overleden door een ongeluk met vuurwerk.
Wat voor zin heeft het dan om cakeboxen en kleiner vuurwerk om het minste af te keuren.
Het zou best wat soepeler mogen inzake 1.3G, dat is mijn mening.
En breng de F3 singleshot terug, maarja...
Ik als winkelier baal van afkeur denk ik nog meer dan jullie, want en ik kan geweldige producten niet verkopen en zelf stoken maar het levert nog een berg extra werk op ook.
Maar om de mensen van IL&T droeftoeters te noemen etc gaat wel wat ver!
Die mensen doen hun werk en volgen regels en als een product niet aan de regels voldoet moet hij niet op de markt komen hoe jammer dat ook is!
Maar we willen het liefst nog heel lang en veilig van vuurwerk genieten, als er dan met het vuurwerk wat wij als zo veilig benoemen ongelukken gaan gebeuren doordat het vuurwerk niet veilig is wordt onze traditie nog makkelijker de nek omgedraaid.
Hoe klein de foutmarge ook is, regels zijn regels, want als je het minste links laat liggen wat gaat er dan gebeuren?
Dus het aan de importeurs ook de schone taak om hietoo extra te letten en ja het ligt niet altijd aan de importeur, maar het risico ligt natuurlijk wel bij hun.
Mijn punt is gewoon dat het van de gekke is om heel streng te zijn tegenover F2 vuurwerk, terwijl er een gigantische zwarte markt is waar geen limieten zijn en alles kan.
Dat is wat ik bedoel.
Het zou omgekeerd moeten zijn: wees soepel in normaal consumentenvuurwerk om de zwarte markt te remmen.
We hebben nu 2 jaar geen verkoopsdagen gehad.
Op 18 december is een jongeman van 24 overleden door een ongeluk met vuurwerk.
Wat voor zin heeft het dan om cakeboxen en kleiner vuurwerk om het minste af te keuren.
Het zou best wat soepeler mogen inzake 1.3G, dat is mijn mening.
En breng de F3 singleshot terug, maarja...
Hier idem.Net gebeld door Valk... Omdat de springteufel was afgekeurd krijg je je geld terug (van uiteraard alleen de springteufel). Ben je iig van tevoren op de hoogte.![]()