Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit topic volgen is spannender dan het WK voetbal !
Nu blijkbaar ook Momentum niet door de keuring, doordat ik deze gratis kreeg bij mijn order was voor mij de reden om de order überhaupt te plaatsen omdat daarmee de gemiddelde prijs van de overige producten naar een aanvaardbaar niveau zakte.
En nu voelt het niet lekker om de verkoper te gaan benaderen ivm “een gegeven paard in de bek kijken”
Maar ik maak me wel zorgen dat er zomaar een ander “gratis” product wordt geleverd wat de complete deal voor mij het niet waard blijkt te zijn.
Hoe zouden jullie dit aanpakken ?
Op de site is momentum nu vv voor beast of burden , als gratis product in die orderhoogte .
En dat is een 20mm flopper![]()
Zojuist een mail gehad van vuurwerkland steenbergen dat de spinners to Colorz niet geleverd gaat worden.
Klopt hem hem ook gehad , met als vervanger glitter willowz, maar die heb ik al in bestelling, heb gevraagt of ik de w shape dominator in de plaats mag, ben benieuwd...
Toch fijn dat het nu opgehelderd is !Mijn eerdere post over de afkeuring van de mega mine
Betreft miscommunicatie en deze zullen gewoon uitgeleverd worden
Sorry voor de verstoring bij vele mede forum leden mijn excuus daarvoor
Had ook de Momentum, een mail gestuurd en gevraagd of ik de Vivaldi dan kan krijgen, even afwachten dus.
Update: Momentum is gewoon nog te bestellen, meerdere winkels getest en deze staat er gewoon nog op en bestelbaar. Lijkt dus een geval van verkeerde informatie, dus ook vanuit Huisman Vuurwerk.
Momentum is officieel afgekeurd en wordt niet uitgeleverd aan de Dealers door Lesli/Vuurwerktotaal. Dat is afgelopen week in een mailing aan alle Lesli/Vuurwerktotaal-Dealers gecommuniceerd. Wel is het zo dat al uitgeleverde Momentums mogen worden meegegeven zonder kooi. Dus het kan zijn dat een winkel al een paar dozen geleverd heeft gekregen en deze nog niet verkocht heeft. Daarom zijn meerdere van die afgekeurde artikelen nog niet verwijderd van diverse sites, aldus Lesli/Vuurwerktotaal. Maar de genoemde artikelen zijn dus allemaal officieel afgekeurd. Het is dus echt juiste informatie, helaas.
Dat heb jij helemaal gelijkAls ik vraag wat de oplossing is voor springteufel / komodo dragon die ik via vuurwerkplanet heb besteld is het zeker handiger om contact op te zoeken met de winkel waar het afhaal adres aan vast zit ipv vuurwerkplanet zelf, of niet?
Iemand enig idee waarom de firedome van China red is afgekeurd? Ik kon het niet terugvinden op internet