Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2022!

Zojuist een mail gehad van vuurwerkland steenbergen dat de spinners to Colorz niet geleverd gaat worden.

Dit topic volgen is spannender dan het WK voetbal !
Nu blijkbaar ook Momentum niet door de keuring, doordat ik deze gratis kreeg bij mijn order was voor mij de reden om de order überhaupt te plaatsen omdat daarmee de gemiddelde prijs van de overige producten naar een aanvaardbaar niveau zakte.
En nu voelt het niet lekker om de verkoper te gaan benaderen ivm “een gegeven paard in de bek kijken”
Maar ik maak me wel zorgen dat er zomaar een ander “gratis” product wordt geleverd wat de complete deal voor mij het niet waard blijkt te zijn.
Hoe zouden jullie dit aanpakken ?

Op de site is momentum nu vv voor beast of burden , als gratis product in die orderhoogte .
En dat is een 20mm flopper:frusty:

Ik zou de verkoper precies met dat verhaal mailen. Het is geen gegeven paard, je betaald via de andere producten indirect gewoon voor het gratis product. Wellicht dat ergens in de voorwaarden staat dat de winkelier het recht heeft om dat gratis product te veranderen. Maar ik zou gewoon contact opnemen, je verhaal uitleggen en kijken wat er mogelijk is.

Zojuist een mail gehad van vuurwerkland steenbergen dat de spinners to Colorz niet geleverd gaat worden.

Klopt hem hem ook gehad , met als vervanger glitter willowz, maar die heb ik al in bestelling, heb gevraagt of ik de w shape dominator in de plaats mag, ben benieuwd...

Klopt hem hem ook gehad , met als vervanger glitter willowz, maar die heb ik al in bestelling, heb gevraagt of ik de w shape dominator in de plaats mag, ben benieuwd...

Heb gemaild voor de Vato Loco box, ik heb de willow ook al.

Had ook de Momentum, een mail gestuurd en gevraagd of ik de Vivaldi dan kan krijgen, even afwachten dus.

Update: Momentum is gewoon nog te bestellen, meerdere winkels getest en deze staat er gewoon nog op en bestelbaar. Lijkt dus een geval van verkeerde informatie, dus ook vanuit Huisman Vuurwerk.

Mijn eerdere post over de afkeuring van de mega mine

Betreft miscommunicatie en deze zullen gewoon uitgeleverd worden
Sorry voor de verstoring bij vele mede forum leden mijn excuus daarvoor

Had ook de Momentum, een mail gestuurd en gevraagd of ik de Vivaldi dan kan krijgen, even afwachten dus.

Update: Momentum is gewoon nog te bestellen, meerdere winkels getest en deze staat er gewoon nog op en bestelbaar. Lijkt dus een geval van verkeerde informatie, dus ook vanuit Huisman Vuurwerk.

Momentum is officieel afgekeurd en wordt niet uitgeleverd aan de Dealers door Lesli/Vuurwerktotaal. Dat is afgelopen week in een mailing aan alle Lesli/Vuurwerktotaal-Dealers gecommuniceerd. Wel is het zo dat al uitgeleverde Momentums mogen worden meegegeven zonder kooi. Dus het kan zijn dat een winkel al een paar dozen geleverd heeft gekregen en deze nog niet verkocht heeft. Daarom zijn meerdere van die afgekeurde artikelen nog niet verwijderd van diverse sites, aldus Lesli/Vuurwerktotaal. Maar de genoemde artikelen zijn dus allemaal officieel afgekeurd. Het is dus echt juiste informatie, helaas.

Bij mij hetzelfde verhaal, Glitter Willow 2 Colorz ipv Spinnerz 2 Colorz bij Vuurwerkland Steenbergen. Ik heb gevraagd of het mogelijk is om de Immortal Special Superior Gold ervoor in de plaats te krijgen aangezien ik zowel de Glitter Willow 2 Colorz als de Vato Loco al besteld heb. Even afwachten nu...

Momentum is officieel afgekeurd en wordt niet uitgeleverd aan de Dealers door Lesli/Vuurwerktotaal. Dat is afgelopen week in een mailing aan alle Lesli/Vuurwerktotaal-Dealers gecommuniceerd. Wel is het zo dat al uitgeleverde Momentums mogen worden meegegeven zonder kooi. Dus het kan zijn dat een winkel al een paar dozen geleverd heeft gekregen en deze nog niet verkocht heeft. Daarom zijn meerdere van die afgekeurde artikelen nog niet verwijderd van diverse sites, aldus Lesli/Vuurwerktotaal. Maar de genoemde artikelen zijn dus allemaal officieel afgekeurd. Het is dus echt juiste informatie, helaas.

Klopt, mijn dealer heeft mij via e-mail laten weten dat ik de Momentum gewoon zal krijgen, er was namelijk niet iets met de doos zelf maar met de kooiconstructie. Ben blij dat ik 'm in ieder geval krijg. :)

Als ik vraag wat de oplossing is voor springteufel / komodo dragon die ik via vuurwerkplanet heb besteld is het zeker handiger om contact op te zoeken met de winkel waar het afhaal adres aan vast zit ipv vuurwerkplanet zelf, of niet?

Als ik vraag wat de oplossing is voor springteufel / komodo dragon die ik via vuurwerkplanet heb besteld is het zeker handiger om contact op te zoeken met de winkel waar het afhaal adres aan vast zit ipv vuurwerkplanet zelf, of niet?
Dat heb jij helemaal gelijk

Vandaag kwam ik per toeval een verkoopadviseur van Lesli tegen. Omdat er de afgelopen dagen van alles is geroepen over de Cracker Fontänen van Funke, heb ik maar direct van de gelegenheid gebruik gemaakt om te vragen naar de status. Op het moment van spreken zijn de *cracker fontänen niet afgekeurd*. Enkel de Springteufel en Komodo Dragon en die worden zoals reeds gecommuniceerd dan ook bij de winkeliers opgehaald.

Dat er meerdere winkeliers mogelijk niet genoeg hebben om iedereen te kunnen voorzien dat is een mogelijk scenario, maar van afkeur van dit product is dus absoluut geen sprake.

Toen ik hiervan de bevestiging kreeg was dat toch even een geluk momentje, na alle ophef. Kijk er echt ontzettend naar uit om deze toppers in de straat te ervaren.

Vandaag kwam ik per toeval een verkoopadviseur van Lesli tegen. Omdat er de afgelopen dagen van alles is geroepen over de Cracker Fontänen van Funke, heb ik maar direct van de gelegenheid gebruik gemaakt om te vragen naar de status. Op het moment van spreken zijn de cracker fontänen niet afgekeurd. Enkel de Springteufel en Komodo Dragon en die worden zoals reeds gecommuniceerd dan ook bij de winkeliers opgehaald.

Dat er meerdere winkeliers mogelijk niet genoeg hebben om iedereen te kunnen voorzien dat is een mogelijk scenario, maar van afkeur van dit product is dus absoluut geen sprake.

Toen ik hiervan de bevestiging kreeg was dat toch even een geluk momentje, na alle ophef. Kijk er echt ontzettend naar uit om deze toppers in de straat te ervaren.

Back
Bovenaan