Artikelen die niet binnen komen in 2017!

Het meeste moeten we geloof ik nog gaan horen volgende week.. sommige artikelen verwachten ze nog de laatste paar dagen binnen. Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan als je een flinke bestelling gaat afhalen, dat daar wel een paar dingen tussen zitten die niet geleverd kunnen worden. Een goede tip is dus om alvast een beetje globaal wat producten in je hoofd te hebben wat je ook wel zou willen als vervanger, of je geld terug natuurlijk. Gelukkig ken ik bijna elk product wel, dus ik kom niet echt voor een vervelend moment te staan dat ik snel wat moet verzinnen. Maar dat had ik dus een paar jaar geleden wel een keer gehad en dat voelt niet zo prettig natuurlijk op dat moment. Je kan dan beter je geld maar terug vragen.

Gewoon je tijd nemen in de winkel en gezellig rondneuzen. Heeft ook wel wat, beetje het gevoel van vroeger. Alleen niet fijn natuurlijk. Ik ga er iig vanuit dat er altijd iets niet leverbaar is, uiteindelijk ben je er zelf bij wat je krijgt ter vervanging!

Ik heb vernomen dat rubro pas heul laat in de winkels arriveert. Zelfs de 30ste pas.. dus hou er ook rekening mee dat je miss twee keer moet afhalen ��
Ben wel benieuwd of dit voor meer merken opgaat

Wij hebben dagelijks contact met Rubro over leveringen.

Er zijn een aantal containers laat. Maar we gaan er nu nog vanuit dat we alles voor de 28e binnen hebben!

Laten we nog geen paniek zaaien zolang het nog niet bekend is!

Er zijn een aantal containers laat. Maar we gaan er nu nog vanuit dat we alles voor de 28e binnen hebben!

Ik snap t niet he... alle winkeliers vertellen hun klanten dat het vuurwerk waarschijnlijk de 28ste niet binnen is... maar zodra je het hier meld ben je gelijk een paniekzaaier!... s

Ik snap t niet he... alle winkeliers vertellen hun klanten dat het vuurwerk waarschijnlijk de 28ste niet binnen is... maar zodra je het hier meld ben je gelijk een paniekzaaier!... s

"Alle winkeliers"? Ik heb het er hier nog bijna geen één zien vertellen?

Ik heb vernomen dat rubro pas heul laat in de winkels arriveert. Zelfs de 30ste pas.. dus hou er ook rekening mee dat je miss twee keer moet afhalen ��
Ben wel benieuwd of dit voor meer merken opgaat

Ben ik blij dat ik pas de 30e al mijn bestellingen ga ophalen. :)

Veel onwaarheden dus offline gehaald.
Vertelde enkel wat ik opving elders.
Mijn excuses

Laatst bewerkt:
Kijk broodje aap verhaal, opgeklopte verhalen worden hier keihard ontkracht..... kortom we zullen het gaan meemaken.
Ik ga bij deze mijn post ofline halen.. we zullen het merken of de geruchten stroom die ik vernomen heb waar is.
Mijn excuses tegenover alle vuurwerk importerende bedrijven.

Laatst bewerkt:
Jongens, wij snappen dat jullie kruitstress hebben en zeker willen zijn van leveringen. Voor sommige artikelen wordt het spannend, soms is het nog helemaal niet binnen en soms is de eerste lichting er al wel gewoon.

Het topic is vooral bedoeld voor items die zeker niet binnenkomen, niet om geruchten te verspreiden. Let daar ook echt mee op, want winkeliers lezen mee en die hangen direct in de telefoon naar de importeurs. Zoals bij GBV-WECO, daar is alles dus al binnen, die zitten in deze drukke dagen niet te wachten op tal van telefoontjes om dealers gerust te stellen. :wink:

Ik ga bij deze mijn post ofline halen.. jullie komen er zelf allen wel achter! Succes met het afhalen van diverse bestellingen:)

Post berichten waar je niet 100% de ins en outs weet... dit heeft geen zin en geeft alleen maar speculaties.
Tuurlijk waar rook is is vuur, en zou er vast wat gaande zijn in vuurwerkland, maar de ins en outs zijn onduidelijk

We hebben wat posts verwijderd, wij worden inmiddels ook meerdere malen benaderd over deze post met uitlatingen die niet kloppen. Lesli heeft ook alles al binnen werd zojuist gemeld.

Nogmaals; geruchten plaatsen heeft geen zin, uitingen vanuit importeurs kunnen van belang zijn, maar dat melden ze dus in officiële berichtgeving naar winkeliers.

Hmm dan zijn de producten van de tweede lichting waarschijnlijk behoorlijk vochtig. Ik adviseer dan ook om de kachel thuis wat warmer te zetten :(

Hmm dan zijn de producten van de tweede lichting waarschijnlijk behoorlijk vochtig. Ik adviseer dan ook om de kachel thuis wat warmer te zetten :(

Tja.. Stel dat het zo zal zijn, hoeveel zin heeft dat dan nog voor die 1,5 dag? Kan je het beter een jaartje bewaren als je bang bent dat het te vochtig is.

zo is het ook rubro zit hier niet op te wachten dus zullen er alles aan doen dat alles op tijd is

Even off topic als het mag: Maar zouden de problemen die er in China geweest zijn ook geen gevolgen hebben voor de kwaliteit van het vuurwerk? Dat ze alles afgeraffeld hebben om de orders te kunnen uitleveren. Ik zie de laatste tijd zoveel verschillen in productie.

Back
Bovenaan