Vuurwerkland Steenbergen

Heren,

Is het mogelijk om meerdere orders samen te voegen?
Ik heb al 3 orders staan op de 28ste tussen 9:00 en 10:00 en vandaag een vierde bestelling er uit gegooid en hiervoor het tijdvak 10:00 tot 11:00 gekozen omdat de andere er niet meer was (vol?). Natuurlijk is het mogelijk zo rond 10'en bij jullie te zijn, maar gezien de planning ben het liefst eerder in het vak 9 tot 10. Is het mogelijk de afhaaltijd van de laatste bestelling aan te passen?

Heren,

Is het mogelijk om meerdere orders samen te voegen?
Ik heb al 3 orders staan op de 28ste tussen 9:00 en 10:00 en vandaag een vierde bestelling er uit gegooid en hiervoor het tijdvak 10:00 tot 11:00 gekozen omdat de andere er niet meer was (vol?). Natuurlijk is het mogelijk zo rond 10'en bij jullie te zijn, maar gezien de planning ben het liefst eerder in het vak 9 tot 10. Is het mogelijk de afhaaltijd van de laatste bestelling aan te passen?

Uiteraard geen probleem, zou je een mailtje met je ordernummer(s) kunnen sturen naar [email protected]? Dan passen we het zsm voor je aan en krijg je hiervan een bevestiging. :)

Hey vuurwerkland steenbergen. Ik heb jullie ook gemaild dat ik bij mijn laatste bestelling niet meer het zelfde afhaalblok kon kiezen als bij mijn andere 3 bestellingen. misschien dat ik ook beter mijn order nummers kan doormailen?

Edit: Ondertussen al prima opgelost!!

Laatst bewerkt:
Ik las op wat plekken dat bij sommige dealers de transbomber niet binnen komt. Weten jullie al wat Ramon? Hopelijk gewoon geleverd?

FREAKACTIE VERLENGD TOT EN MET ZONDAG 3 DECEMBER!

Beste liefhebbers,

Vandaag is de oorspronkelijk laatste dag van de freakactie 2017. Echter zouden wij Vuurwerkland-Steenbergen niet zijn als de freakactie evenals voorgaande jaren nog een paar dagen door zouden laten lopen zodat iedereen ruim genoeg de tijd heeft gehad om zijn of haar bestelling te plaatsen.

De freaksite blijft dus dit gehele weekend nog open en is verlengd tot en met zondag 3 december 2017.

Pak dus nog snel je voordeel en profiteer van veel mooie kortingen op de gehele collectie! :)

www.vuurwerklandfreaks.nl

Heren een vraagje ?
Ik heb 2 bestellingen lopen bij de 2e bestelling er voor gekozen om hem bij de andere bestelling te voegen. Nu is het gewoon een kwestie van uit printen en het zelfde tijd stip ophalen ? Aangezien ik geen bevestigings mail heb gehad over de zelfde tijd/datum!

Afgelopen dinsdag een e-mail gestuurd over mijn bestelling en gisteren ook een privé bericht hier maar nog geen reactie. Hoor graag de status..

Afgelopen dinsdag een e-mail gestuurd over mijn bestelling en gisteren ook een privé bericht hier maar nog geen reactie. Hoor graag de status..

Ik ook nog geen bevestiging mail ontvangen dat het samenvoegen kan maar mijn ervaring van de afgelopen jaren is dat dit nauwelijks een probleem is. Goede service altijd dus komt vast goed !

Hier toevallig ook afgelopen dinsdag nog een mail gestuurd voor het samenvoegen. Helaas ook geen reactie.
Soms komt het wel eens voor dat een reactie langer duurt bij steenbergen. Verder doen ze meestal niet moeilijk. Service is top!

Vind bestellingen samenvoegen niet echt nodig hier. Service is zo snel dat er vaak gewoon meerdere bestellingen tegelijkertijd klaar zijn. Vorig jaar had ik 5 losse bestelformulieren ingeleverd en stond binnen 10 minuten weer buiten.

Vind bestellingen samenvoegen niet echt nodig hier. Service is zo snel dat er vaak gewoon meerdere bestellingen tegelijkertijd klaar zijn. Vorig jaar had ik 5 losse bestelformulieren ingeleverd en stond binnen 10 minuten weer buiten.
Als je de ene order in de ochtend hebt en de andere laat in de middag is het knap vervelend hoor haha. Mailtje met de vraag of een van de twee tijden aangepast kan worden, als je meerdere bestellingen op de andere tijd hebt. Is nooit een probleem.
Meerdere bonnen in het zelfde tijdvak zullen ze wel niet samenvoegen, ook ivm 25kg regelgeving.

Nee man, neem na de kerst wel ff contact met ze op via telefoon... Dan is er denk ik ook wel meer duidelijk over wat wel/niet komt.
De dagen voor kerst is topdrukte meestal inderdaad. 27ste even bellen geeft de meeste kans denk ik

Hier toevallig ook afgelopen dinsdag nog een mail gestuurd voor het samenvoegen. Helaas ook geen reactie.
Soms komt het wel eens voor dat een reactie langer duurt bij steenbergen. Verder doen ze meestal niet moeilijk. Service is top!

Dit had ik uit eindelijk ook vervolgens nog een keer gemaild of het gelukt was daar kreeg ik antwoord op !

Net een mail gestuurd over een order samenvoegen, maar als ik de verhalen hierboven lees duurt het nog wel even voor er een reactie komt.

Ramon zal het ook wel erg druk hebben momenteel. Alle leveringen worden ook deze dagen gedaan dus dan is het meer de tijd van alles goed indelen en organiseren zodat tijdens de verkoopdagen alles overzichtelijk blijft.

Back
Bovenaan