Arizona Mega Sky *NIEUW 2025*

Had nog geen reactie geplaats op mijn video, maar deze box kon mij ook geen moment overtuigen, echt belachelijk veel geld voor in mij ogen een matige box

Hij kon mij ook niet helemaal overtuigen. Had er iets meer van verwacht.

Ik weet niet of ik voor iedereen spreek, maar ik denk dat een belangrijk punt het constante logge tempo is. Je valt in slaap. Ik wil niet steeds over Funke beginnen, want dat doe ik in dit soort gevallen misschien wat te vaak....Maar Funke zie je vaak een duidelijke opbouw naar een climax of bij zulke boxen goed getimede afwisseling van kleiner formaat naar groter naar kleiner met tempowisselingen en ook heel goed getimede pauzes. Dat ontbreekt hier dus ook weer....

Ik weet niet of ik voor iedereen spreek, maar ik denk dat een belangrijk punt het constante logge tempo is. Je valt in slaap. Ik wil niet steeds over Funke beginnen, want dat doe ik in dit soort gevallen misschien wat te vaak....Maar Funke zie je vaak een duidelijke opbouw naar een climax of bij zulke boxen goed getimede afwisseling van kleiner formaat naar groter naar kleiner met tempowisselingen en ook heel goed getimede pauzes. Dat ontbreekt hier dus ook weer....
Grappig hoe we dingen als pyro toch anders beleven (of op andere momenten met het kijken van een filmpje).

Ik kan deze juist met heel veel interesse uitkijken. En vergelijking met Funke.. Ja.. Er zijn er met veel meer actie maar bijvoorbeeld een mei banfa (ik weet dat het een compleet verschillende bak is), is de opbouw naar de climax dan zo ontzettend veel beter daar?
Laat ik duidelijk zijn, liever een mooie funke compound, stelt nooit teleur. Maar deze vind ik dus echt niet slecht, mooie showbox die niet alleen maar ramt.

Grappig hoe we dingen als pyro toch anders beleven (of op andere momenten met het kijken van een filmpje).

Ik kan deze juist met heel veel interesse uitkijken. En vergelijking met Funke.. Ja.. Er zijn er met veel meer actie maar bijvoorbeeld een mei banfa (ik weet dat het een compleet verschillende bak is), is de opbouw naar de climax dan zo ontzettend veel beter daar?
Laat ik duidelijk zijn, liever een mooie funke compound, stelt nooit teleur. Maar deze vind ik dus echt niet slecht, mooie showbox die niet alleen maar ramt.

Maar ik ben precies NIET van het alleen maar rammen. Dat laat ik voor 0.00 uur. Ik heb vorig jaar ook de vraag neergelegd welke bak rustiger is en kreeg toen Immortal Gold als optie. Maar rustig wil niet zeggen: alles op hetzelfde tempo en vrijwel geen finale. Rustig wil in mijn ogen zeggen: goed getimede pauzes, een afwisseling van losse rustige schoten en dan (weer op het juiste moment) een salvo etc. Dat is ook rustig, dat is niet rammen maar het is ook niet monotoon.
Verder vind ik de Galacticos net wat beter dan dan deze maar ze zijn beide, zeker als ze zo op de markt komen (het is van Rubro dus het antwoord is meestal "nee") echt heel goed hoor.
Jammer dat we straat films pas kunnen zien als het te laat is...

Laatst bewerkt:
Ah top, ik dacht te lezen dat je het niks vond. Wat jij omschrijft heb ik wel met veel i shape bakken ook van Rubro maar juist met deze serie vind ik dat ze grote stappen hebben gezet. Ik vind overigens de Galaticos ook net wat lekkerder. Maar ik ga beide lontjes met plezier en vol verwachting aansteken met oud en nieuw.

Ik begrijp de kritiek op deze bak niet zo goed, ja het is de mindere in de serie.. maar zo slecht is die toch niet?
Mixed shapes, mooie kleuren, afwisselend 25/30mm, goed tempo en nieuwe (Riakeo) achtige effecten.

Ik wil niet alles door een “roze bril” zien, omdat ik hem zelf besteld heb en alles feitelijk wil blijven bekijken.
Maar.. voor €260,00 (die ik betaald heb) geen miskoop naar mijn mening en een prima bak waar je in de straat mee voor de dag kan komen!

Ik begrijp de kritiek op deze bak niet zo goed, ja het is de mindere in de serie.. maar zo slecht is die toch niet?
Mixed shapes, mooie kleuren, afwisselend 25/30mm, goed tempo en nieuwe (Riakeo) achtige effecten.

Ik wil niet alles door een “roze bril” zien, omdat ik hem zelf besteld heb en alles feitelijk wil blijven bekijken.
Maar.. voor €260,00 (die ik betaald heb) geen miskoop naar mijn mening en een prima bak waar je in de straat mee voor de dag kan komen!

Nee hij is ook helemaal niet slecht. Gewoon een toffe bak, 100%

Alleen bij de demo werd deze geschoten en ook de Galaticos. Laatst genoemde kwam op die demo iets beter over waardoor deze negatieve aandacht kreeg. Thats it.

Gewoon een toffe bak dit.

Sommige delen van deze compound zitten goed in elkaar, daar wisselen goed uitgewerkte effecten, die bij elkaar passen, elkaar af. Tempo en shape wisselingen zijn ook redelijk goed gedaan. Enkele delen zijn dan weer matig en als geheel spreekt deze mij niet aan. Daar komt dan ook nog bij dat de kans groot is dat de prestaties niet hetzelfde zijn als op de demo.

Back
Bovenaan