Arizona Mega Sky *NIEUW 2025*

Ik begrijp de kritiek op deze bak niet zo goed, ja het is de mindere in de serie.. maar zo slecht is die toch niet?
Mixed shapes, mooie kleuren, afwisselend 25/30mm, goed tempo en nieuwe (Riakeo) achtige effecten.

Ik wil niet alles door een “roze bril” zien, omdat ik hem zelf besteld heb en alles feitelijk wil blijven bekijken.
Maar.. voor €260,00 (die ik betaald heb) geen miskoop naar mijn mening en een prima bak waar je in de straat mee voor de dag kan komen!
Inderdaad.. voor zo'n prijs is zo'n bak geen miskoop.. zit je onder 1 euro per shot.. ik zag hem net op filmpje van Pyroteam Utrecht en daar ging tie lekker los. En ja Riakeo heeft mooi spul ..maar daar zie je ook 200 + bedragen voor een 96 !!! Shots bakkie..
Vind ik echt niet normaal voor laten we eerlijk zijn ..gewoon een legaal 30MM F2 stukje vuurwerk.
Mensen laten zich helemaal gek maken af en toe.

Naar mijn mening de minste van de 3. Galaticos en Flash of the Gods had een betere spreiding en de effecten bleven langer hangen. Wel waren de kleuren van deze lekker fel. Dus ik zou zeggen vorm je eigen mening over dit blok via de video.
Ik zie hier ook wat ploppers tussen zitten, dat herken ik helemaal niet in die van mij. Vond het echt een hele sterke bak.

Back
Bovenaan