Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
voor 259 gespotVind dit wel een sjieke .
Wordt hier toch enigszins goed gezind van!
Haha ja klopt, deze viel mij ook iets tegen.Hij kon mij ook niet helemaal overtuigen. Had er iets meer van verwacht.
Hij kon mij ook niet helemaal overtuigen. Had er iets meer van verwacht.
Grappig hoe we dingen als pyro toch anders beleven (of op andere momenten met het kijken van een filmpje).Ik weet niet of ik voor iedereen spreek, maar ik denk dat een belangrijk punt het constante logge tempo is. Je valt in slaap. Ik wil niet steeds over Funke beginnen, want dat doe ik in dit soort gevallen misschien wat te vaak....Maar Funke zie je vaak een duidelijke opbouw naar een climax of bij zulke boxen goed getimede afwisseling van kleiner formaat naar groter naar kleiner met tempowisselingen en ook heel goed getimede pauzes. Dat ontbreekt hier dus ook weer....
Grappig hoe we dingen als pyro toch anders beleven (of op andere momenten met het kijken van een filmpje).
Ik kan deze juist met heel veel interesse uitkijken. En vergelijking met Funke.. Ja.. Er zijn er met veel meer actie maar bijvoorbeeld een mei banfa (ik weet dat het een compleet verschillende bak is), is de opbouw naar de climax dan zo ontzettend veel beter daar?
Laat ik duidelijk zijn, liever een mooie funke compound, stelt nooit teleur. Maar deze vind ik dus echt niet slecht, mooie showbox die niet alleen maar ramt.
Ik begrijp de kritiek op deze bak niet zo goed, ja het is de mindere in de serie.. maar zo slecht is die toch niet?
Mixed shapes, mooie kleuren, afwisselend 25/30mm, goed tempo en nieuwe (Riakeo) achtige effecten.
Ik wil niet alles door een “roze bril” zien, omdat ik hem zelf besteld heb en alles feitelijk wil blijven bekijken.
Maar.. voor €260,00 (die ik betaald heb) geen miskoop naar mijn mening en een prima bak waar je in de straat mee voor de dag kan komen!