Animocheck Dream / Bonfireworks ism vuurwerkcrew een liefhebbers dag / avond!!!!!!

Een vuurwerk avond is altijd leuk. Maar wat wordt geschoten en waar? Vooral de combinatie is wel aardig om te weten. Om helemaal naar Duitsland te rijden voor weinig nieuws of verheffend vind ik geen goed plan.

Mag de "concurrentie" ook aanwezig zijn bij een eventuele bonfireworksdag?

Zo ja dan kunnen er wel weer 4 personen bij de lijst op: Rob, Marrit, Jan Willem en Johan

Genoeg animo lijkt mij, zeker na de Lesli avond.
Als de datum bekend is zullen er zeker meer aanmeldingen komen.
Tijd voor een update?!

Beetje rustig aan mannen! Het is nu vakantie tijd he!

Als er nieuwe informatie is zullen wij deze hier echt wel posten hoor! :wink:

Het was alleen een animo check, dit leggen ze neer bij dream/bonfireworks en die gaan kijken of ze er wat mee gaan doen. Dus zodra er meer info is zijn de jongens van VWC de eerste die dat weten.
Relaxxxxx....

Zoals wel meer mensen zeggen: Afhankelijk van wanneer en waar het is en hoe het programma eruit ziet, heb ik zeker weten interesse.

Zal wel niks worden neem ik aan? We zitten inmiddels ruim een maand verder en we horen er niets meer van.
Het is sowieso angstig stil rondom Bonfireworks.

Volgens mij zijn ze de laatste week elke dag wel in het nieuws. Ik denk dat ze even iets anders aan un hoofd hebben :)

Bedoel je Scheveningen of mis ik iets?

Edit: Aha, ik begrijp het al, de opslagproblemen. Beetje langzaam van begrip vandaag :bonk:

een meeting bij dream fireworks ben ik wel voor in hoor .
ik heb al een meeting moeten missen .
het lijkt hartstikke gezellig om weer wat bekende gezichten weer te zien . :D

Bump een tijdje geleden is dit topic aan gemaakt, om te kijken of we zin hadden, om bij een demo te zijn van draem fireworks .
het klinkt misschien een beetje grof, maar toch wou ik weten hoe het er voor stond .
gaan we daar een meeting houden af niet .

Bump een tijdje geleden is dit topic aan gemaakt, om te kijken of we zin hadden, om bij een demo te zijn van draem fireworks .
het klinkt misschien een beetje grof, maar toch wou ik weten hoe het er voor stond .
gaan we daar een meeting houden af niet .

Kijk een paar posts terug, bonfireworks heeft denk ik wel wat andere dingen aan hun hoofd.

En toch zouden er goed aandoen om een demo te houden. Je op de markt laten zien is altijd goed. En tuurlijk hebben ze wat aan hun hoofd, maar daarbij kunnen ze toch niet alleen maar stil gaan staan. De verkopen moeten toch ook door gaan.

Back
Bovenaan