Angry Red Hornet [COMPOUND]

Zeker een mooie bak, eentje die echt de lucht even mooi vult en alles rood kleurt.
Ik wil hem zeker weer hebben dit jaar.

In de openingspost staat 'Kartoneenheid: 2/1'. Betekent dat er dus 2 cakeboxen in 1 doos zitten?

Edit: Op vuurwerkbieb staat ook 2/1 dus ik neem aan dat er 2 in een karton zitten en het geen typefout is of iets dergelijks.

In de openingspost staat 'Kartoneenheid: 2/1'. Betekent dat er dus 2 cakeboxen in 1 doos zitten?

Edit: Op vuurwerkbieb staat ook 2/1 dus ik neem aan dat er 2 in een karton zitten en het geen typefout is of iets dergelijks.

Dit klopt helemaal. Er zitten 2 boxen in een karton. Zelfde als bij bv de transbomber, primal instinct, crash box, red maroon.

Inderdaad de box die je kunt gebruiken als vervanger, maar tog vond ik de red maroon indrukwekkender als je puur voor het rode zou gaan. Erg jammer dat die eruit gaat, maar dit is goed alternatief.

Inderdaad de box die je kunt gebruiken als vervanger, maar tog vond ik de red maroon indrukwekkender als je puur voor het rode zou gaan. Erg jammer dat die eruit gaat, maar dit is goed alternatief.

Ja nu je het zegt, deze box heeft het 'plum' effect en de Red Maroon is echt rode peony. Ik snap de keuze gewoon wel, met multi color pak je echt het grotere publiek. En heb je potentieel de beste cakebox van 2019.. :D

Ik had juist de Red Maroon een schitterende aanvulling gevonden na deze box.. Eerst het publiek wat teasen met wat rood, om daarna vol door te knallen met een rood gevulde lucht. Maar ook deze box vind ik stand-alone nog steeds erg goed. Hij heeft me afgelopen jaarwisseling erg verbaasd en gaat er dit jaar ook zeker weer komen!

Wil deze er ook zeker bij hebben. Twijfel nog of ik hem samen met de Red Maroon tegelijk doe ...

Ik heb even een aantal reacties verwijderd in dit topic. Houd er rekening mee dat reclame voor winkels niet is toegestaan in de product topics. Mocht een winkel een freakactie hebben, dan kan het gemeld worden in het desbetreffende topic.

Back
Bovenaan