Angry Red Hornet [COMPOUND]

Vorig jaar was deze op demo's mwoa…. En toch besteld, in de hoop dat het een vocht probleem was. Als ik hem zo in de straat krijg, ben ik dik tevreden.

Ziet er weer dikke prima uit inderdaad, blijft een mooie box. Blij dat ie er dit jaar ook weer bij staat hier in de straat.

Voor het eerst aangeschaft dit jaar, tot nu toe tevreden. Ook de Red maroon van mania heb ik. Twijfel om ze samen te schieten voor het extra rode effect? maar ben daar nog niet over uit

Zit met precies hetzelfde “probleem”. Zoals gister gezien kan deze ook stand alone prima mee.

Vrijdag op een demo gezien en zag er goed uit.
Kwam hem voor en mooi prijske ergens tegen en heb hem toch maar besteld

Ik zou ze na elkaar schieten en niet tegelijk! Beide effecten komen stand alone goed tot hun recht, en door elkaar krijg je denk ik wat meer een chaos.

Dit blijft ook echt één van de toppers hoor. Ik ben blij dat hij er in meervoud staat dit jaar, wat een geweldenaar!

Ook in de straat was dit weer een hele gave box hoor, blijft maar door rammen en die salvo's zorgen voor het nodige geweld.

Wat baal ik ervan dat deze ook weggevallen is tijdens mijn show... Doordat er zóveel tegelijk ging, is deze per 4 helemaal weggevallen in het geweld. Jammer, had er erg naar uitgekeken. Volgend jaar een herkansing, want hij ziet er op alle films top uit!

Back
Bovenaan