Amsterjam

Staat voor mij nog op de lijst voor dit jaar. Klein, compact en hard.
Alleen hier in het zuiden nog niet gezien. Zowiezo op weinig plekken nog.
De andere boxen uit deze serie ook amper...

Aanrader als je hem kunt krijgen voor een leuke prijs doen.

Zeker doen, het is wel een klein doosje, maar ik stond verbaasd hoe goed hij was.

Ik zie die lijn alleen bijna nergens nog tegenkomen en al helemaal niet in brabant.

Weet iemand of die UV lijn uberhaupt nog komt dit jaar?

Dit was echt een prima boxje ja, klein van formaat, groots qua prestaties. Met z'n 4en tegelijk gestookt in de show, dat was al echt een heerlijk geweld. Lekker felle crackling ook. Topper zeker voor de prijzen waarvoor 'ie gaat!

En hierbij de film daarvan, echt gas erop met deze bak hoor.

Ook geschoten vorig jaar. Enige bak waarvan mijn zoon zei, die moeten we volgend jaar weer nemen. Ik vond m ook verassend goed, het tempo maakte vooral indruk. Wel goed te zien dat het 20 mm is

Wel goed te zien dat het 20 mm is

Voor een deel mee eens, maar toch kreeg je niet het gevoel naar een 20 mm box te kijken. Is trouwens de eerste en waaarschijnlijk ook de laatste 20 mm box die ik heb gehad, want de meeste 20 mm compounds vind ik echt niet veel aan en zijn ook vaak te duur.

Ik had wel echt het gevoel naar een 20 mm te kijken, had wat dat betreft meer verwacht. Maar goed het waaide hier ook snoeihard. Ondanks dat wel een die me bij is gebleven, en dat waren er echt maar een paar.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan