Amersfoort : Vuurwerk Riezebos

Top geholpen hier. Alles liep gesmeerd. Leuk nog even kennis te maken met een forumlid (Darksoul). Ik was gelijk aan de beurt en na even wachten stond de bestelling klaar. Alle producten werden geleverd. Zeker een winkel om weer in de gaten te houden! Goed assortiment en prima prijzen.

Hier ook goede ervaringen. Alles compleet en leuk om echte liefhebbers aan het werk te zien. Mooie pareltjes altijd te scoren hier. Bedankt en tot volgend jaar!

Zo welke freaks komen er dit jaar allemaal gezellig weer langs? :-) ik bemens de losse verkoop kassa weer 3 dagen : - )
Ik kom sowieso mn bestelling ophalen. En vaak kom ik tijdens de losse verkoop ook nog wel een bezoekje brengen. Regelmatig leuke last minute deals hier :)

Ik ben ook aanwezig achter de toonbank als team lid…sta soms met Stefan achter de kassa…….. en afleveren vuurwerk…

Ik ben ook aanwezig achter de toonbank als team lid…sta soms met Stefan achter de kassa…….. en afleveren vuurwerk…

Tof dan gaan we elkaar 2x zien bij deze fantastische zaak!! De 28e tussen 10:00 en 11:30 voor een grote bestelling en de 30e eind vd dag!!

Ik kom de 28e in de middag langs met mijn vader voor onder andere de Proud mary en Crack salute dus misschien herken je mij op die manier

Ik heb ook dit jaar weer hier besteld. Jullie zien me de 28e eind vd ochtend. Mn broertje heeft ook een leuke bestelling geplaatst, ophalen de 30e einde middag. Is er hier nog een soort van happy hour dan? Wellicht rijd ik dan even met hem mee:p
Tot dan :thumbup:

Ik kom speciaal naar Riezebos voor m’n chain reaction en temptation willow (of omlabeling). Hopelijk worden ze beide uitgeleverd :shocked:

Succes met de verkoop!

Ik kom speciaal naar Riezebos voor m’n chain reaction en temptation willow (of omlabeling). Hopelijk worden ze beide uitgeleverd :shocked:

Succes met de verkoop!

Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken!!

Ik sta komend jaar ook weer bij deze winkel achter de kassa :) Fijn dat jullie al besteld hebben bij Riezebos! De bunkers liggen al goed vol en we doen onze stinkende best om jullie bestelling weer compleet te leveren!

Ik sta komend jaar ook weer bij deze winkel achter de kassa :) Fijn dat jullie al besteld hebben bij Riezebos! De bunkers liggen al goed vol en we doen onze stinkende best om jullie bestelling weer compleet te leveren!

Super gaaf dat er zoveel leden achter de balie staan!!
Ik kan niet wachten om mn bestellingen op te komen halen...

Ik ga deze winkel voor het eerst dit jaar bezoeken. Tot nu toe erg tevreden over de communicatie. Ik heb alle vertrouwen in een goed verloop. Veel succes en tot de 29e!

Back
Bovenaan