Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Een box die gemiddeld €250 kost, ga je in de laatste week van december echt niet voor €119 vinden
Die nieuwe 1.2'' boxen zien er trouwens dik uit. Als ze volgend jaar weer tevoorschijn komen met een freak prijs zou ik die wel willen![]()
Die ene Extreme vind ik echt een beauty...
Laten we het verder netjes houden, ik heb er al die jaren ontzettend veel plezier aan beleefd bij ze zoals jullie wel konden opmaken uit alle contact en posts in dit topic alleen dit is gewoon een raar einde zo.Lekker professioneel van ze. Maar de website laat het onkunde van de mensen daar zien toch?
ik heb afgelopen maart (en nog een aantal meer helpenden bij Riezebos) via notabene alleen een appje te horen gekregen dat er afscheid van mij wordt genomen
Toch bizar hoor.. echt alles behalve de manier hoe om te gaan met trouweLaten we het verder netjes houden, ik heb er al die jaren ontzettend veel plezier aan beleefd bij ze zoals jullie wel konden opmaken uit alle contact en posts in dit topic alleen dit is gewoon een raar einde zo.
Dat dus Torrr, er zo zijn er veel hoor, vergis je niet. Een schande van Riezesbos en blij dat ik er niet besteld heb!Zo gaan mensen dus met je om waar je jaren lang voor hebt "gerend" Zou voor mij al een reden zijn om deze winkel links te laten liggen. Heeft Jorik ook zo'n apje gehad, ik heb hem er eigenlijk niet over gehoord.