Amersfoort : Vuurwerk Riezebos

Balen zeg!! Heb mn geld al terug...gaat toch weer jullie kant op want er moet wel een mooie 30mm bak voor in de plaats komen.

Helaas loop ik dan wel de korting die ik op de willow had mis haha

Hier hetzelfde, had het toch wel wat chiquer gevonden als er nog een voorstel kwam met een vervangend artikel. Geen mailtje niks alleen geld teruggestort

Hier hetzelfde, had het toch wel wat chiquer gevonden als er nog een voorstel kwam met een vervangend artikel. Geen mailtje niks alleen geld teruggestort
Punt is dat niet iedereen een vervanger de juiste vindt. Snap dat je zo last minute niet al die klanten nog wilt mailen / benaderen om te vragen welk product ze zouden willen..

Punt is dat niet iedereen een vervanger de juiste vindt. Snap dat je zo last minute niet al die klanten nog wilt mailen / benaderen om te vragen welk product ze zouden willen..

Dat begrijp ik ook wel hoor druk zat momenteel en mogen ze ook even genieten van de kerst.
Ik vind t alleen persoonlijk wel jammer dat de keuze nu niet heel ruim meer is in dezelfde prijscategorie en ik uiteindelijk de korting die ik destijds had op mn bestelling nu misloop...

Maar tis wat t is..

Ik zie nu dat het afhaalmoment van de 28e vol is. Aangezien ik geld teruggestort heb gekregen wil ik graag een nieuwe bestelling plaatsen. Iemand enig idee ze dit kunnen samenvoegen om de 28e op te halen? ik ga er niet 2 x voor rijden.

Je moet in het bestelsysteem even een ander moment kiezen maar in het opmerkingen venster graag even vermelden dat je een vervanger het geld hebt terug gekregen en je nieuwe bestelling daarvoor wil ophalen op je oorspronkelijke tijdsmoment bestelling.
Dit dus wel even vermelden bij opmerkingen!

Thnx zojuist de bestelling gedaan, Is het nog handig hier na de kerst nog even achteraan te bellen?

Als je zoekt op het artikelnummer op de foto, dan kom je bij de Helsinki Skyscrapers uit. Wellicht is dit een omlabeling daarvan. Stond zelf ook ff te knipperen met de ogen haha:wink:

Haha ja shit, met die video van Rommetje erbij van de 1.2 200sh dacht ik maar 1 ding, direct bestellen. Iets te enthousiast :bonk:

Back
Bovenaan