Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Balen zeg!! Heb mn geld al terug...gaat toch weer jullie kant op want er moet wel een mooie 30mm bak voor in de plaats komen.
Helaas loop ik dan wel de korting die ik op de willow had mis haha
Punt is dat niet iedereen een vervanger de juiste vindt. Snap dat je zo last minute niet al die klanten nog wilt mailen / benaderen om te vragen welk product ze zouden willen..Hier hetzelfde, had het toch wel wat chiquer gevonden als er nog een voorstel kwam met een vervangend artikel. Geen mailtje niks alleen geld teruggestort
Punt is dat niet iedereen een vervanger de juiste vindt. Snap dat je zo last minute niet al die klanten nog wilt mailen / benaderen om te vragen welk product ze zouden willen..
Morgen komen er nog 2 nieuwe 30 mm bakken op de site!
Je moet in het bestelsysteem even een ander moment kiezen maar in het opmerkingen venster graag even vermelden dat je een vervanger het geld hebt terug gekregen en je nieuwe bestelling daarvoor wil ophalen op je oorspronkelijke tijdsmoment bestelling.
Dit dus wel even vermelden bij opmerkingen!
Als het in de opmerkingen staat dat je de 28e een bestelling hebt is dat niet nodig.
Jammer dat dit vanuit de importeur beloofd is. Hierdoor ervanuit gegaan dat ik hem alsnog binnenkreeg. Zuur voor Riezebos. Snap wel wat t heel lastig is voor Magnum, maar te snel beloftes doen is niet zo slim!
Mooie unieke bakken, maar wat ik nog mooier vind is die 1.2 200 shots voor een schitterende prijs. Meteen meegepakt, mooi alternatief voor de temptation willow
Aii, dat meen je? Er stond 1.2 200 shots bij.Hier lijkt een verkeerde video bij te staan.. het product is denk ik een kleiner broertje van de 300 en 400 total display versie en niet de 1.2 versie. Maar ik vraag dat nog even na.
Betreft dit product
https://vuurwerkriezebos.nl/artikel/200-shots-display