Alpeco Fireworks [Kapellen]

Denk dat die deze bedoeld.

4 verschillende megafonteinen !

art. code: 6135

€90.00

xl_product446.jpg

Ik kan iig verklappen dat de 150s Celebration Night, de Elegant Night en 81s. ZS\FS Dahlia Peony Palmtree Crown en ook de Waterfall niet voorradig zijn...
En als een nieuwe levering weer pas eind november komt, is mij dat véél te laat en gaat de droom van eens een BE spektakelblok te hebben aan m'n neus voorbij :( Of ik moet de tweederangs keuzes gaan nemen die vriendelijk aangeboden werden per mail...niet dus. En dan roept het echte illegale circuit opeens...

De pijlenpaketten waar ik naar vroeg (Mercurius, Twilight, Star Emotions) zijn er wel.

Nou ik heb dus van Tony gelezen dat hij ze kon kopen tijdens fallas en dat Ricassa de samenstelling had veranderd. Ik zoek het even op.

Edit: Voilá

En de uitleg van Tony.

Laatst bewerkt:
Wat zijn nou echt standaard dingen die je moet hebben als je naar alpeco gaat

- Chainthunder
- 25Sh Crackling Chry

Verder weet ik weinig.. iemand aanvullingen?

Ik ver moet het, en dat bazeer ik op het fijt dat er al bijna 2 jaar nix bijzonders meer van alpeco af komt.
Doen weinig aan klanten binding. (en steeds meer aan shows)
En elk jaar komt steeds later het asortiment binnen en op gang.
Kijk 4a5 jaar geleden was het totaal anders.
Elke dag open alles op vooraad en vol op spul zonder en met kvk!
Ik mis het persoonlijk wel!
Mischien zit ik er wel helemaal naast...
Als dat zo is, is het een slechte zaak van alpeco.(en dan neem ik ze het wel kwalijk!)
Mischien een optie om van hun kant uit wat meer informatie te geven aan de klant?

meer info geven kunnen ze dus niet, zoals ze zelf al aan hebben gegeven. Ze weten gewoonweg niet wat wanneer binnenkomt. Blijkbaar gaan niet zij erover wat er moet komen, maar Mr. Zhang bepaalt wat er wordt verstuurd. En als ze daar bij Sinomax geen zin hebben Alpeco te bevoorraden of hun op de hoogte te houden, zitten die jongens bij Alpeco ook met hun handen in 't haar. Zo lijkt het op dit moment te zijn.

Idd Richardus en dat vind ik wel erg jammer!
Vandaar dat ik denk dat meneer zhang weinig puf en zin meer steekt in Alpeco.
Waarschijnlijk heeft Sinomax/Bonbridge betere/grotere zaken aan zijn/hun hoofd.

Doen weinig aan klanten binding. (en steeds meer aan shows)
En elk jaar komt steeds later het asortiment binnen en op gang.
Kijk 4a5 jaar geleden was het totaal anders.
Elke dag open alles op vooraad en vol op spul zonder en met kvk!
Ik mis het persoonlijk wel!
Mischien zit ik er wel helemaal naast...
Als dat zo is, is het een slechte zaak van alpeco.(en dan neem ik ze het wel kwalijk!)
Mischien een optie om van hun kant uit wat meer informatie te geven aan de klant?

HEH!? Alpeco doet helemaal niet meer aan shows dan andere jaren! Ze hebben er welgeteld ééntje gedaan dit jaar.. En dat was er een in Oostende. Voor de rest hebben ze dit jaar niet één show geschoten van betekenis. Sterker nog de show die dit jaar in oostende geschoten was werd niet eens door Alpeco zélf geschoten maar door Hendrickx Fireworks.

Dat ze weinig aan klanten binding doen ben ik direct met je eens. Maar dat is niet nieuws.. dat is al jaren zo. Ook het voorraad probleem is iets wat al jaren speelt. en zal dit jaar ook wel niet verbeteren, eerder verslechteren.

Zo ver ik nu weet komt er dit jaar weinig tot niks nieuw aan consumentenvuurwerk.. Tóch liggen er al tijden samples klaar van hele mooie potjes en andere zaken met leuke en vernieuwende effecten.. Echter wordt daar door Zhang niks meegedaan.

Zeg ook niet dat ze niet meer aan shows doen.
En idd dat er gewoon producten klaar liggen maar er nix aan word gedaan, vind ik gewoon weg zeer jammer.
Daarom ga ik er van uit dat Zhang meer andere dingen aan zijn hoofd heeft.
Maar de andere problemen spelen idd al jaren, dus daarom vind ik dan dat ze eens actie moeten gaan onder nemen daaro!
Of dat zo makkenlijk gaat dat denk ik niet.
Maar zo verslechterd hun positie op de markt wel in een heel snel tempo!
En dat is jammer want ze waren ooit zo groot en succes vol.

Vind ze zowiezo niet echt klantvriendelijk bij Alpeco, nemen niet echt moeite om met je mee te lopen mooie b lokjes laten zien ze wijzen maar wat en zeggen wat namen terwijl je de enige in de winkel bent.. als het nou heel druk is oke..

Verder zeiden ze dat dit mischien laatste jaar is dat allemaal zo gaat met de nieuwe wetgeving in 2010...

misschien moet Sjaak Zhang eens wakker worden en de cijfers van 5 jaar geleden eens bekijken. Toen liep alpeco echt als een trein, de hele maand december was het er iedere dag druk. En in het weekend kon je makkelijk 2 uur in de rij staan. Maar wel was alles op voorraad!

Nu willen de mensen je echt wel goed helpen en voorlichten maar op denk duur zou er bij mij ook een beetje de motivatie afzijn als iedere x klanten naar iets vragen en je krijgt de producten maar niet binnen omdat er zo nodig een hoge pief wat te vertellen heeft.

Alpeco is nog altijd een top winkel vind ik met hele goede producten. Alleen die Zhang verpest het een beetje. En het zou ook erg zonde zijn als Alpeco daardoor verdwijnt.

Vind ze zowiezo niet echt klantvriendelijk bij Alpeco, nemen niet echt moeite om met je mee te lopen mooie b lokjes laten zien ze wijzen maar wat en zeggen wat namen terwijl je de enige in de winkel bent.. als het nou heel druk is oke..

Verder zeiden ze dat dit mischien laatste jaar is dat allemaal zo gaat met de nieuwe wetgeving in 2010...

Met de nadruk op misschien dan, want die jongen die er stond wist niet welk land ze gaan volgen in de nieuwe Europese wetgeving. M.a.w zoveel is daar nog niet duidelijk en het blijft 'Europa' ... kan dus ook nog jaren duren. (?)

Voorraad blokken was inderdaad zeer goed, dat heb ik weleens anders meegemaakt helaas, werd ook keurig geadviseerd, dus ze moeten kennelijk hun dag hebben.

Overigens denk ik toch aan een andere hobby, heb nu voor pak em beet 3 minuten geweld voor de prijs van 460 euro ofwel 1000 guldentjes :bonk: ....

Prijzen van de 49 shots en groter kloppen, standaardactie korting bij 3 of meer. Heb er verder niet zo op gelet mannen, zag wel wat 'van/voor' kaartjes, maar dat betrof die monda achtige assorti's, zag er niet wild uit.

(Tsja die website is op zich een gemiste kans natuurlijk, zoals al opgemerkt eind oktober is toch wel hoogseizoen en daar is niets van te zien met een februari update.)

Back
Bovenaan