Alpeco Fireworks [Kapellen]

ff iets anders, een familielid is afgelopen week naar Alpeco gegaan.. ze hadden de meeste grote compacts op vooraad voor de rest was het niet echt boeiend zei hij. Er werd wel wat opvallends gezegd tegen m'n broer, door de werknemer die daar al het langst werkt: Namelijk dat Alpeco de La Bomba naar Tsjechie exporteerd.

Ik heb tegen m'n broer gezegd dat dat niet klopte ivm met de 2 verschillende merknamen die de Colour Salute verkopen, en dat de La Bomba ook als BiA(één van de importeur merken?) wordt uitgegeven. Ik heb er natuurlijk ook nog nooit in die trend iets over gehoord, het was namelijk altijd de discussie of Alpeco de Colour Salute uit CZ had geimporteerd.

Maar andersom zou het wel kunnen, denk ik. Omdat de baas van Alpeco de grootste importeur van vuurwerk uit Frankrijk is, toch? Maar ook omdat ik totaal geen sterk argument ten behoeve van Alpeco kan bedenken waarom die medewerker dat zou zeggen.

Iemand die hier dus meer van weet, RedBaron bijv.?

In 2007 hadden ze volgens mij al geen mortierpijpen meer !?
Die mortierpijpen hebben ze altijd in voorraad gehouden. Officieel werden ze echter vanaf 2006 (dacht ik?) niet meer verkocht aan particulieren (al dan niet met KvK).

Volgens mij zijn de foto's/filmbeelden van begin 2008. Die dieptebommen (met grijslont :)) lagen toen nog op voorraad en een restje Trueno 4 was er ook nog, meen ik me te herinneren.

Cameo

PS: Leuk filmpje. :)

Gisteren een bezoekje gebracht aan Alpeco (half uur voor sluitingstijd), dienstverlening was gewoon goed (netjes antwoord op de vele vragen van mij). De voorraad consumentenvuurwerk was naar mijn mening voldoende (helaas heb ik niet alles goed kunnen bekijken omdat mijn aandacht gericht was op deel spektakelvuurwerk). De populaire prof blokken waren niet op voorraad (o.a elegant night, celebration night), dit werd dan weer goed gemaakt door een verschijdenheid van de iets kleinere prof blokken (49 Shots tot 81 Shots). De nieuwe voorraad blokken was volgens de verkoper pas medio december te verwachten. Tot mijn verbazing zag ik wel dat er weer colour salutes werden verkocht, dit was nog de voorraad die vorig jaar niet verkocht mocht worden ivm introductie A-bomb. Tot slot nog de vraag gesteld ivm de website, blijkbaar heeft diegene die de website moest bijhouden andere prioriteiten, zegt dat hij het gaat bijhouden maar gebeurt vervolgens niets. Uit de antwoorden die ik kreeg, had ik de indruk dat er vanuit Alpeco weinig belang wordt gehecht aan de website (erg jammer), immers indien dit wel het geval was geweest hadden zij allang geinvesteerd om de website up to date te houden.

mvgr,
Parlak

Ik las op FPM:

Ik ben gister nog even langs geweest, het spektakel vuurwerk stond niet meer in de winkel en ik heb zo mijn twijfels of dit daar nog wel verkocht wordt. Het was de eerste keer dat ik naar belgie ging, maar werd erg goed geholpen en kreeg nog een extra rookpotje cadeau!

Ze hadden alles wat in de zaak stond gewoon op voorraad (afgezien van het spektakel vuurwerk dat ik dus niet heb gezien) dus wat mij betreft volgend jaar weer een ritje naar alpeco.

Weet iemand hier meer van??:shocked:

Ik las op FPM:

Ik ben gister nog even langs geweest, het spektakel vuurwerk stond niet meer in de winkel en ik heb zo mijn twijfels of dit daar nog wel verkocht wordt. Het was de eerste keer dat ik naar belgie ging, maar werd erg goed geholpen en kreeg nog een extra rookpotje cadeau!

Ze hadden alles wat in de zaak stond gewoon op voorraad (afgezien van het spektakel vuurwerk dat ik dus niet heb gezien) dus wat mij betreft volgend jaar weer een ritje naar alpeco.

Weet iemand hier meer van??:shocked:

Afgelopen zaterdag had Alpeco nog genoeg spektakelvuurwerk. Het lijkt mij raar dat zij dan een aantal dagen later geen spektakelvuurwerk meer hebben. Bel ze anders voor de zekerheid op of mail.

mvgr,
Parlak

Ik lees dat hij er voor de eerste keer heen is geweest. Zou het niet zo kunnen zijn dat hij bij Edruco binnen is geweest? Die kans is aanzienlijk.

Cameo

Ja of de dummys zijn eventjes weggehaalt voor schoonmaak van de kasten. Een familielid van mij heeft afgelopen week wel een aantal kvkblokken namelijk gehaald:)

vandaag nog bij alpeco geweest.

de voorraad 150s blokken was maar klein jammer genoeg..
celebration night komt niet meer of eind december
sahara thunder niet meer ...

voor die blokjes ging ik eigenlijk..

wel veel kleinere prof blokken overigens..

weet niet of ik er nog een keer naartoe ga in december,
zijn er nog andere winkels die ook grote blokken verkopen??

Lijkt dat Alpeco bezig is om wat op hun site te zetten qua promoties. Ik las net het volgende op hun site.

13.11.09 - PROMOTIES

Vanaf maandag 16/11 t/m 31 december 2009 zullen tal van producten, zowel feest-als spektakelvuurwerk, in promotie staan. Neem zeker een kijkje in onze rubriek "Promoties" voor meer info !

mvgr,
Parlak

Staan helaas nog geen prijzen bij:shocked:

Nee daar snap ik nou ook niets van, heb zelf ook een website en als ik die bij werk doe ik dat in 1 keer en niey zoals Alpeco in 3 keer in 3 dagen zoals het er nu gaat uitzien.
Enige positieve is dat er iig weer wat leven in die website zit en dat er PROMOTIES zijn !!

prijzen staan erbij, en die zijn ook gelijk maar aantrekkelijk. 25 shots blokjes zijn van 23,50 naar 17,50, de 20K klapper is ook 5 euro verlaagd, TT1308 ook.

Wat betreft die 25S blokjes van bonbridge heb je gelijk, maar wat betreft die grotere blokken ( 150 en 100 S ) vindt ik ze nou niet echt super scherp geprijst staan, ik had er misschien iets meer van verwacht !

Dit lijkt mij anders wel een goed aanbod, of niet?

Semi professionele Mine compact met blauwe, zilvere en rode parels. Kaliber 25mm - 45 shots. Normale V.P. 55 €uro. Promotie geldig zolang de voorraad strekt. Enkel verkrijgbaar voor buitenlandse klanten (niet voor Belgen) met KVK en B.T.W. nummer.
art. code: 99015 €35,75

xl_product405.jpg

Zekers een goed aanbod en volgens mij hadden ze deze vorig jaar of het jaar daarvoor ook bij de promoties staan. Ik ken het blok alleen niet zelf wat betreft de uitwerking.

is gewoon een mine effect met wat gekleurde balletje erbij. Wel een groot effect en ook heldere kleuren. Maar niet echt mijn ding en dan al helelmaal niet voor 35,75 euro. Dan heb ik liever 2 25 shots potten. Echt iets voor de liefhebber.

Laatst bewerkt:
Zekers een goed aanbod en volgens mij hadden ze deze vorig jaar of het jaar daarvoor ook bij de promoties staan. Ik ken het blok alleen niet zelf wat betreft de uitwerking.

Nee, dat was deze;

l_product364.jpg

Heb hem toen zelf nog meegenomen, knalde met lekker geweld alles de lucht in.
Ik heb hem toen enkel afgeschoten, mooier is als je hem combineerd met een luchteffect pot (hij is wat kaal alleen).

18.11.09 - CHIN. ROLLEN 100.000 IN VOORRAAD !
Vanaf 19/11 hebben wij opnieuw Celebration Crackers van 100.000 shots in voorraad !

hopelijk gaan ze ook nog een keer in de aanbieding

Back
Bovenaan