Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En ik wil eindelijk wel eens weten hoe het met de CT500 zit. Van 250 gr sas naar 175? Wie kan het mij vertellen?
Waar staat een bevestiging dat die naar 175 gram is gegaan?? nergens zover ik weet en dan zou die weer gekeurd moeten worden.
Een rekensommetje met het totale poedergewicht (wat op het karton staat) vertelt ons dat de CT nu 175 gram bevat, vandaar.
Dat gaat nogal moeilijk aangezien Sinomax haar eigen fabrieken in China heeft, Sinomax heeft bijna voor elk stuk vuurwerk een apparte fabriek zo weet ik dat ze een fabriek hebben die enkel cakes produceren waarschijnlijk is dit ook zo bij hun knalvuurwerk en mortierbommen enz.Wat de klanten moeten erop letten dat ze een Bonbridge Ct kopenWie is hier de importeur
Als je goed wil verkopen moet je zorgen dat je goede spullen hebt. Als importeur/verkoper heb je de mogelijkheid om eisen te stellen aan je produkten. Als deze niet goed zijn zeg je: luister lieve chinese vrienden zorg dat de ct dit jaar van kwaliteit zijn anders ga ik naar een andere fabrikant.