Alpeco Fireworks [Kapellen]

Een van de promotieartikelen op dit moment:

SILVER GLITTERING STARS
Krachtige groene kometenbatterij met finale in zilver ! 25 shots - kaliber 24mm. Normale V.P. 20 €uro. Bij aankoop van minstens 1 karton (12 stuks) : 6,95 €uro per stuk ! Artikel enkel verkrijgbaar mits voorlegging van KVK en B.T.W. nummer (dus niet voor partiulieren). Promotie geldig zolang de voorraad strekt !
art. code: 64028

Iemand een filmje van deze cake?

Nou vind dat je nu wel lekker je klep open trekt over alpeco...
Maar dit soort dingen gebeurd in alle bedrijven dagelijks...
We zullen jou eens op zoek sturen naar een karton van iets in die bunkers...
Denk dat je een week later er nog niet uit bent..
Zo werkt het gewoon met die dingen
Dus maak er alsjeblieft niet zo een probleem van!

Mijn klep?

Sorry dat ik wel mijn mening durf te geven richting alpeco, ook als het negatief is.

Ik en veel andere freaks zijn het zat met de onprofessionele houding van Alpeco en dit is gewoon typisch weer zoiets!
En helemaal als het product nu ongeveer 2 maanden op de site staat als promotie terwijl er in december tegen mij gezegd word dat het product uitverkocht is en ook niet meer terug komt!

Wat is er nou zo moeilijk als je 4 pallet binnen boekt en 3 pallets uitboekt ? dan moet er dus nog 1 pallet over zijn. Kom op zeg! Werk jij in een bedrijf waar alles door elkaar staat dan? Elk product heeft een eigen vakje en bunkertje.

Zo werkt het met die dingen? Zo werkt het ook met klanten die ontevreden zijn en hun mening en soms ook klacht geven.

helemaal gelijk, relevante info over de stand van de voorraad is in deze actieperiode veel interessanter.

is de website niet up to date ?
weet djara zeker dan dat het artikel nu weer op voorraad is of staat hij nog op de website en is hij uitverkocht (en komt niet meer terug)
zoja dan heb je een punt en mag hij weggehaald worden bij de promoties

Afgelopen december ben ik bij alpeco geweest en de verkoper checkte in de pc en vroeg het nog eens na wat er met het product aan de hand is. Ik vroeg nog aan hem of het product terug zou komen. Hij zei toen dat het een zolang de voorraad strekt actie is en het product dus niet meer terug kwam.

Of het product momenteel verkocht word weet ik niet. Eigenlijk moet je ervan uitgaan dat wanneer iets op de site staat ook daadwerkelijk aanwezig zou moeten zijn maar, daar kun je bij alpeco niet van op aan. Als je het product echt wilt dan kun je beter even bellen voordat je hun richting op gaat.

Mailtje naar Alpeco leverde op dat die silver glittering dingen niet op voorraad zijn.
Ze zeiden niets over het wel of niet weer terug in stock komen.
Zelfde geldt voor die 46mm red silver peonie potten.

Volgens mij 'duiken' die af en toe weer op omdat ze vanuit de ouwe Sinomax komen.
Wat ze zelf in stock hebben kunnen ze wel bijhouden, maar als vanuit Frankrijk af en toe weer iets ouds opduikt dan kunnen ze daar alleen maar blij mee zijn, dat heeft weinig van doen met voorraad beheer.
Neemt niet weg dat ze de stocks beter op orde kunnen hebben, zo ook via de site!

Ben gister bij Alpeco geweest en was helemaal top veel populaire artikelen zijn gewoon op voorraad en op alles krijg je gewoon 30%. Heb gister de voorraad kunnen checken onderstaand was er in ieder geval;

Chainthunder 500
Chrackling Chry
100 K
Diverse profblokken
Big Ben cracker
De meeste knallers
Alleen de 19 shots potjes waren slecht vertegenwoordigd hier was bijna alles van op

Daarbij heb ik ook nog een Chainthunder 500 cadeau gekregen omdat de verpakking licht beschadigd was. Kortom het is zeker de moeite om een bezoekje te brengen deze maand!

Hiermee heb je volgens mij direkt alles opgenoemd wat er op dit moment op voorraad is.....

Van vrijwel alles wat normaal in de vitrines ligt ligt het prijskaartje op z'n kop.

Van de grotere "compacts" zijn er wel aardig wat op voorraad, maar de kleinere (36, 49 en 64 schots) zijn op een enkele na uitverkocht.

De promotieartikelen zijn allemaal uitverkocht.

Assortimentspakketten en pijlenpakketten zijn er nog wel.

Ik begreep van de jongeman in de winkel dat pas medio oktober de voorraden weer een beetje op peil zullen zijn.

Laatst bewerkt:
dán pas weer op peil? dus zelfs in de zomer hoef ik niet heen te gaan... Alpeco wordt zo een seizoensbedrijf: van november t/m januari, daartussen is alles op...

Da's goed *****n voor iemand wiens geld na de jaarwisseling op is en eerst moet sparen, maar lekker vroeg voor de drukte wil inslaan :sad:

Het probleem is dat er zóveel verschillende effektcombinaties en shapes zijn, in zóveel verschillende aantallen schoten, dat dat niet bij te houden is, tenzij je alles opschrijft als je in de winkel bent.
Ik weet dat de 36 schots allemaal op waren, en van de 49 schots waren er nog 3 of 4 soorten.
Ook de Poseidon Multicompact, geroemd in een andere thread, was er nog, evenals de bekende 25's Crackling Chry.
Maar ik zou zeggen: bel naar Alpeco voordat je een trip maakt als je iets specifieks zoekt!

Laatst bewerkt:
15% GRATIS VUURWERK TOT 30 JUNI 2009 !

ALPECO Fireworks laat ook van zich horen tijdens het voorjaar !
Deze keer houden wij een actie waarmee u GRATIS VUURWERK kan kiezen bij aankoop van een minimum bedrag !

A/ Feestvuurwerk

Indien u voor minimum 250 €uro "feestvuurwerk" koopt, mag u extra 15% GRATIS feestvuurwerk uitkiezen !
Vb. U koopt voor 300 €uro > u betaalt 300 €uro en u kiest GRATIS extra vuurwerk t.w.v. 45 €uro.

B/ Spektakelvuurwerk

Indien u voor minimum 750 €uro "spektakelvuurwerk" (met KVK) koopt, mag u extra 15% GRATIS vuurwerk uitkiezen !
Vb. U koopt voor 800 €uro > u betaalt 800 €uro en u kiest GRATIS extra vuruwerk t.w.v. 120 €uro

Deze actie loopt loopt t/m 30 juni 2009 en geldt niet op lopende promoties !

OPENINGSUREN : Vergeet niet onze rubriek "openingsuren" te raadplegen op onze website alvorens naar Kapellen te komen !
Wij zijn tijdens de eerste 6 maanden van het jaar nl. niet elke dag geopend.

Ik had op AVP gelezen dat het quikfuse niet meer op voorraad is, en dat het ook niet meer wordt geleverd. Maar is het wassag lont er nog wel ? (staat wel op de site, maar je weet niet hoevaak ze die site updaten) En als dat er niet meer is, komt dat ook niet meer of wel ?

Heb het in december niet meer zien liggen, weet niet of het terug komt! Of dat ik er overheen heb gekeken haha.

maakt toch niet uit, ze zijn toch niet op voorraad bij alpeco....
Heb een mail gestuurd en men zegt dat er genoeg op voorraad is, maar kom je er daadwerkelijk dan is er echt weinig...
alle 19 schots potjes zijn er niet, de minepotjes zijn er niet, de vivendi pijlen zijn er niet noem maar op... (dit weet ik van een vriend van me die er is geweest!)
Wat er wel is zijn de standaard dingen zoals nitraat matjes, crackling chry en die andere 25 schotspotjes...verder is er zonder kvk echt weinig..niet echt goede reclame dus...maar daar waren we al achter...
(sorry, maar moest het even kwijt :D)

ik kom al jaren bij alpeco en het klopt dat de voorraad soms niet klopt of voorradig is maar dat is in de supermarkt ook.
ik bel altijd een dag van te voren of ze hebben wat ik nodig heb zoniet ga ik een andere keer en ben afgelopen jaar goed geholpen.

ga dit jaar weer meerdere keren om te beginnen vrijdag.

Nog meer nieuws zoals jullie wel hebben gezien gaan de beste vuurpijlen die er zijn op gebied van feestvuurwerk eruit de vivendi pijlen deze worden vervangen door twilight. Verder nog meer nieuws op prof gebied. Hier zullen de meesten niet blij mee zijn.
De kans bestaat dat dit jaar de verkoop met kvk (spektakelvuurwerk) niet meer zal kunnen. Er komt een nieuw Koninklijk besluit. Het is nog afwachten.Veder word er nog gezegt dat het nu nog niet ingaat dus dat je nog steeds kunt kopen dus voor de mensen die dat nog willen ga snel halen informeer doormiddel van mail ze beantwoorden die ook weer sinds kort.

Twilight en vivendi pijlen zijn dezelfde. Enkel de naam van het paket is veranderd.
Het is nog niet zozeker of er dit jaar nog een wetswijziging komt. Volgend jaar is er een Europese richtlijn die uitkomt. Dan moet België weer een wetswijziging uitvoeren. België wilt vooral het zware vuurwerk (1.1G zoals lawinepijlen, megavlinders etc..) aan banden leggen. De grotere importeurs zoals Original en Alpeco verkopen zulke produkten niet. Het is kat uit de boom kijken. Voorlopig geld de huidige wetgeving.

twillight pijlen zijn niet hetzelfde waarom zegt iedereen dat. Of alleen de naam moet veranderd zijn maar vivendi pijlen hebben veschillende effecten en twillight alleen 2x crackling 2x red pony 2x green pony.

zelfde pijlen, andere samenstelling van effecten
Alpeco said so in een mail waarin ik het vroeg

edit; huh, is er nou een post hiervoor verdwenen, heb ik in 'n ander topic gepost dan ik bedoelde, of was ik zelf verward? Anyway, excuses als de post hier niet op z'n plek lijkt, helemaal met je eens :D

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan