Alpeco Fireworks [Kapellen]

De films hebben een kleine vertraging opgelopen.
Wij hopen dat jullie hiervoor enige gedult hebben.
De films zullen zo spoedig mogelijk online worden gezet.

En de films staan ondertussen online zoekt in de bonbridge sector van dit forum en je zult alle filmpjes terugvinden!!!!

27.11.2008 - Laatste promotieweek 2008 !!!
Vanaf vrijdag 28/11 t/m zondag 7/12 plaatsen wij nog enkele artikelen in de schijnwerpers (lees KORTING). Ook nu verwijzen wij naar onze rubriek "Promties" voor meer gedetailleerde info !

hier staan ze

Dit nieuws is weggehaalt van de alpeco site:

"Nog meer nieuws van Alpeco, maar dan rechtstreeks vanaf de website van Alpeco:

18.09.08 - NIEUWE ASSORTIMENTSPAKETTEN !!
De komende maanden worden er in totaal 11 splinternieuwe familiepaketten aangeboden. Deze zullen allemaal te zien zijn op onze website.

18.09.08 - AKTIES EN PROMOTIES 2008
Ook dit vuurwerkseizoen zullen wij op geregelde tijdstippen akties en/of promties houden. Bepaalde artikelen zullen voor een vaste periode worden aangeboden tegen een sterk verlaagde prijs ! Neem geregeld een kijkje op onze website zodat u tijdig op de hoogte bent van deze acties.

18.09.08 - PRIJSSTIJGINGEN !
De wereldwijde economische crisis heeft ook zijn invloed op de prijzen van het vuurwerk. Het grootste gedeelte van ons assortiment is gemiddeld met ca. 10% in prijs gestegen. De voornaamste oorzaken hiervan zijn de verhoogde transportkosten aangerekend door de rederijen, de sterkere Chinese munt t.o.v. de Amerikaanse dollar en de hogere kostprijs van o.a. papier en poeder
"

de professionele blokken hebben weer wat vertraging opgelopen maar komen allemaal in november terug binnen.."

Me reet!

Ben er gister geweest en de populaire prof. blokken, ofterwijl alle mixed 150s (werkelijk alemaal!) waren niet op voorraad en zoals gewoonlijk de Elegant Night en Silver Dragon with Color Hat ook niet...

Mij werd verteld dat ze 8 December 11 containers binnen krijgen...
Ze konden me niet vertellen wat er dan binnenkomt, ze bestellen het wel, maar weten niet wat??? kwam er op neer dat ze niet eens de moeite namen om te kijken wat voor levering dit zal zijn...

Wat blijft dat toch slecht van Alpeco.
Een hele Website vol met mooie produkten, maar nagenoeg niks echt aparts in de winkel.
Ze zouden eigenlijk eens wat harder moeten knokken voor hun omzet.
Ze weten gewoon dat dat de mensen toch blijven komen omdat je niet veel meer keuze hebt.

edruco beter??? pardon?
de rij bij de kassa daar was mij veel te lang! ze hadden 1 kassa open dus ben doorgereden naar alpeco waar ze er 4 open hadden!
ow ja dit heb ik gehaald :)

2 king crown 25sh
4 chain thunder 500
1 multi flash
1 carribean palmtree 150sh (de spektakelblokken waar nog niet binnen dus weinig keus)
3 100.000 klappers
1 multi effect mine
1 slof big spanish cracker
1 slof titanium thunder
1 slof petard hua liang
2 green crackling willow with thunder 49sh
2 mines (prof blok)
2 happy flowers 100sh
2 cry crackling
2 star emotion (pijlen)
1 staturnus rocket (6x75gram pijlen)
2 crown 19sh
2 thunder
1 dynamite

alle kleine leuke potten hadden ze nog wel de prof. blokken was echt drama alle multi effect blokken waren er niet meer!

Bij Alpeco heb je spektakelvuurwerk wat je met BTW en KVK moet halen. Hoe streng zijn ze hiermee? Ik ben ondernemer en heb dus een KvK nummer en een BTW nummer.

Maar gaan ze ook daadwerkelijk het voertuig inspecteren en moet je een brandblusser hebben of valt het wel mee allemaal, zolang je de documenten maar hebt.

ik ben ook ondernemer en het enige wat ze bij mij controleerde was mijn rijbewijs en kenteken en niet of ik een brandblusser had of dergelijke.

maak je niet druk en ga het gewoon halen al ben je aan de late kant

Hoezo ben ik laat? Alpeco zit toch in Kapellen vlakbij Antwerpen? Dan is de kans dat je bij de grens gepakt wordt toch een stuk kleiner. Zeker als je er een dagje uit van maakt met een terugtocht in de avonduren op een doordeweekse dag? Of heb ik dat fout?

de kans is vrij klein aangezien er meer dan 200 nederlanders dagelijks vuurwerk gaan halen bij alpeco
je hebt nodig
KVK
BTW nummer
uitreksel inkomsten belasting
en brandblusser
das alles

Maar gaan ze ook daadwerkelijk het voertuig inspecteren en moet je een brandblusser hebben of valt het wel mee allemaal, zolang je de documenten maar hebt.

Ik zal niet gaan besparen op een brandblussertje van een euro of 20, dat is namelijk een voorwaarde om het vuurwerk LEGAAL in België te mogen vervoeren. Je zal je zelf voor je kop slaan als je tijdens je dagje uit gecontroleerd wordt door de Belgische politie, en in overtreding bent.

07.12.08 - COLOUR SALUTE NIEUW 2008 !
Vanaf heden verkopen wij speciale nitraatklappers die enkel verkrijgbaar zijn voor buitenlandse klanten in het bezit van een KVK- en B.T.W. nummer ! U vindt het artikel terug in onze rubriek "Producten" bij het Spektakelvuurwerk (knalvuurwerk, art. 1216) !

http://www.alpeco.be/index.aspx

nieuwe compacts binnen bij alpeco. 150s silver bleu crown. 200s crosette groen en rood. bleu flying silver flower w/ crackling. 100s. sky garden 100s, vorig jaar 150s. en de celebration night 150s ass. maar die komt pas vrijdag of zaterdag binnen. vandaag langst geweest. kan haast niet wachten tot de volgende partij binnen is. :)

Alpeco Fireworks

Alpeco Fireworks

Ben er gisteren nog geweest (11 dec) geen coppers gezien. Volgens Alpeco zou er donderdagavond/vrijdag (12 dec) o.a. AS Celebration Nights binnenkomen en nog andere compacts. Verder verwachten zij volgende week maandagavond en later in de week het een en ander van de compacts binnen te krijgen. Op de vraag of er acties kwamen voor de 100K matten kreeg ik te horen dat het erg onwaarschijnlijk lijkt dit jaar. Blijkbaar zijn er veel door handelaren opgekocht en de nieuwe lading containers zijn vermoedelijk niet op tijd binnen. Het rare was toen ik naar buiten ging werden er stapels 100K matten binnengereden. Dus of het verhaal klopt, betwijfel ik.
De service vond ik verder heel goed, ben zeer goed geholpen.

Laatst bewerkt:
Ben gisteren ook nog geweest, was heerlijk rustig en je kon op het gemak kijken wat er was.
Vantevoren een lijst maken aan de hand van de website van Alpeco schiet niet op, want veel dingen zijn er niet en er zijn ook vaak nieuwe dingen die (nog) niet op de website staan.
Mistte echter wel de tv met filmpjes van de producten, gelukkig had ik vantevoren al hier wat filmpjes bekeken.
Ben redelijk geslaagd, twee kleine potten met crown, twee grotere 49 shots met o.a. crown effecten, wat pijlen en wat knallers. Teller stond alweer gauw op 300+
Zal er wel niet bij blijven, want ik zit me alweer te verlekkeren aan de folders van de plaatselijke vuurwerkleveranciers.

Lopen die KVK blokken van Alpeco eigenlijk wel goed. Met de nieuwe wetten is het kaliber toch klein dus niet echt meer boeiend. Kunnen ze die er niet beter uit halen en zorgen voor veel meer feestvuurwerk ?

Lopen die KVK blokken van Alpeco eigenlijk wel goed. Met de nieuwe wetten is het kaliber toch klein dus niet echt meer boeiend. Kunnen ze die er niet beter uit halen en zorgen voor veel meer feestvuurwerk ?

De kvk blokken zijn desondanks de regelingen nog steeds spectaculairder dan het particuliere spul, dus houden die blokken, zijn ook altijd mooi hoor...:D

Back
Bovenaan