wat stond die lewis gister abnormaal goed te gooien, jammer van wright :(
Van Gerwen gistern niet denderend. Ik denk dat dit geen goed nieuws is voor RvB morgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
wat stond die lewis gister abnormaal goed te gooien, jammer van wright :(
Eigenlijk vreemd dat deze darter in de halve finale komt te staan terwijl gerwen en barnie elkaar eruit moeten gooien.
Wright was inderdaad de best geplaatste speler daar. Dit maakt het veel leuker voor die jongens. Van den Berg - Cross is ook een aparte wedstrijd. Geen toppers helaas. Niet het kaliber van Gerwen - Barneveld - Anderson - Taylor. Maar dat geeft ook wel weer kansen voor zulke spelers.
Rob cross heeft afgelopen jaar zeker wel het kaliber van die mannen hoor. Is echt bezig met een superseizoen. Mist alleen de ervaring, Ik moet het nog zien morgen tegen van Gerwen.
greetzzz
Van Gerwen was alleen zijn eerste partij oppermachtig, daarna vond ik hem alle partijen niet sterk en overtuigend. Hij was alles behalve stabiel, gooide niet constant en moest hard werken.
Veel met de hakken over de sloot, en ja dat kan je nog zo arrogant zijn... je bent gewoon niet goed en scherp genoeg en dan verdien je niet om in de finale te staan.
Had liever Barnveld zien staan.