Alles wat betreft Darten

Ja al aardig wat verassingen in de voorronden. Maar dat is heel vaak zo op het WK. Sommige spelers zijn te gefocust. Vanavond weer wat leuke partijen met o.a. Whitlock en Smith! :bye:

Reyes bakte er niets van. Terechte winnaar die Alcinas. Maar denk niet dat hij veel kan betekenen in de 2e ronde.

Inderdaad, Alcinas zal 2e ronde niet veel kunnen betekenen verwacht ik. Nu een mooi voorproefje op Peter Wright dalijk. Benieuwd hoe hij ervoor staat nu.

Richardson stond anders net ook aardig te speren op een gegeve moment, huybrechts was kansloos. Zo Wright inderdaad, ben benieuwd.

Net terug gekomen vanuit London... Ally Pally was geweldig!

Iedereen die er nog nooit is geweest! Ga en beleef de ambiance alles erop en eraan... geweldig gewoon.

Voor mij is dit een jaarlijkse terugkomer, en het is gewoonweg ieder jaar weer geweldig om daar te zijn het te beleven en hopelijk ooit op dat podium te kunnen staan!

Mochten mensen nog gaan, heb ik tips voor taxi's en alles eromheen! Openbaar vervoer is 9/10 niet te doen omdat je 30 keer moet overstappen en er lokale taxi's zijn die goed te betalen zijn, daar in tegen zijn de black cabs die met een meter te duur en welke je op het airport kan boeken ook veel te duur! En ik weet ook nog wel goed vermaak in de stad / in de buurt van alexandra palace!

Wie denken jullie dat er gaat winnen dit jaar? Verwachtingen van bepaalde spelers??

Prachtige partij gezien van Vincent! Wat was die weer goed op de dubbels! Nu hopen op Jan Dekker!

Heb de laatste 2 sets kunnen zien van vincent, maar die ging als een speer, traint veel met micheal v gerwen, dat werpt zijn vruchten af.

Jammer voor Dekker. Was helaas niet sterk op de dubbels, waar die het van moest hebben. Van den Bergh gooide wel erg sterk hoor. Wat een finishes.

Helaas voor Jan, maar Dimitri was echt sterk op zijn dubbels zeg.

Toch gunstig voor mijn Scorito haha. Zag het somber in met plek 20 na de eerste ronde, maar vd Bergh als captain en vd Voort ook winst meteen naar plek 10! :p

Helaas voor Jan, maar Dimitri was echt sterk op zijn dubbels zeg.

Toch gunstig voor mijn Scorito haha. Zag het somber in met plek 20 na de eerste ronde, maar vd Bergh als captain en vd Voort ook winst meteen naar plek 10! :p

Haha ja dat schiet alweer snel op met 720 punten volgens mij. Ik heb Keegan Brown als captain dus dat zal evenveel punten opleveren. Ik had maar 1 uit mijn team spelen vanmiddag (Price) dus heb nog niet zoveel. Maar heb al te veel spelers die zijn uitgespeeld dit toernooi.

Scorito is zeker spannend, ergens vind ik het wel jammer dat ik diezelfde spelers in me acorito niet in een toto lijstje heb ingevuld, had namelijk alles goed de eerste ronde.

Ik ben stiekem ook blij dat Dekker verloor. 720 heerlijke puntjes! Samen met 120 punten voor Price een mooi begin van deze ronde. Ik ben benieuwd wat de rest van de avond gaat brengen!

Ohhhhhh Paul Lim wat deed je daar! Miste de D12 op een haar om een 9- darter te gooien. Zonde, dood zonde! Ally Pally ging helemaal los. Thuis ook! Wat een sensatie. Helaas miste die. Net als de 2 beurten erop trouwens... :sad:

Back
Bovenaan