Alles wat betreft Darten

klopt wat je zegt djaimy. tegen taylor kan lastig worden. maar ook hij is niet sterk meer. al hoe wel hoe verder in een toernooi hij weer sterker wordt. we zullen het zien.

van der pas is zeker geen verkeerde. vindt zelf een nadeel van hem hoe zijn pijlen in het bord komen. vaak met de flyer omhoog waardoor de volgende pijl belemmerd wordt. dit kost dure punten op belangrijke punten.

vanaf 2de kerstdag gaan we weer verder genieten. wordt weer een mooi kampioenschap

Vandaag 1 nederlander in actie, christian kist. morgen Benito van de Pas, Vincent van der Voort, Raymond van Barneveld en Michael van Gerwen. Spannend!

Zo, de eerste Nederlander is door naar de 3e ronde: Benito van de Pas. Straks Van der Voort.
Vanavond nog Barney en Van Gerwen, dus kan een Oranjedag worden op het WK Darts :holland:

Jeee van de voort van een 0-2 achterstand naar een voorsprong van 3-2 in sets en 1-0 in legs :)

Nanananananana vincent van de voort

Kom op Vincent! Druk door nu, wordt een mooie oranje zondag zo! Van der Pas ook prima gegooid en uitstekende overwinning. Van Gerwen maak ik me geen zorgen over, van Barneveld gaat het wel moeilijk krijgen vanavond.

Heerlijke afsluiter van een prima pot van Vincent. Sportieve reactie van Anderson, vind ik ook mooi om te zien!

Ongelooflijk goed gedaan van hem. Bleef goed presteren onder druk. En nu door. Ben benieuwd naar van Barneveld van vanavond.

Was echt een topprestatie van Vincent, ging steeds beter spelen, klasse speler!

Prima speler Van der Voort, maar mag iets meer contstanter spelen. Want als het loopt bij hem, dan loopt het, dat zag je. Maar als het niet loopt, raakt die echt he-le-maal niks. Heeft geen minimum niveau, en das jammer..

Prima speler Van der Voort, maar mag iets meer contstanter spelen. Want als het loopt bij hem, dan loopt het, dat zag je. Maar als het niet loopt, raakt die echt he-le-maal niks. Heeft geen minimum niveau, en das jammer..

Ben ik helemaal met je eens. Heb het idee dat hij nog wel eens aan zijn eigen kwaliteiten twijfelt. Iets wat je bij van Gerwen helemaal niet ziet. Dit zal ook ongetwijfeld de reden zijn dat hij zo snel gooit. Dan heeft ie geen tijd om erover na te gaan denken.

Ben ik helemaal met je eens. Heb het idee dat hij nog wel eens aan zijn eigen kwaliteiten twijfelt. Iets wat je bij van Gerwen helemaal niet ziet. Dit zal ook ongetwijfeld de reden zijn dat hij zo snel gooit. Dan heeft ie geen tijd om erover na te gaan denken.

Ook dat is denkik een van de redenen, daarnaast is het gewoon het geen wat je aangeleerd hebt. Ga zelf als je zelf dart maar eens een ander tempo spelen, totaal onwennig. Maar inderdaad, hij twijfelt denkik niet aan zijn kwaliteit, het is meer dat hij het niet uit zijn hoofd krijgt. Als hij in de 1e set een dubbel mist, denkt die daarin de 5e set nog aan. Als die dat knopje om kan zetten, is het een prima speler. Niet voor niets de NR 15!! van de wereld!

Ook dat is denkik een van de redenen, daarnaast is het gewoon het geen wat je aangeleerd hebt. Ga zelf als je zelf dart maar eens een ander tempo spelen, totaal onwennig. Maar inderdaad, hij twijfelt denkik niet aan zijn kwaliteit, het is meer dat hij het niet uit zijn hoofd krijgt. Als hij in de 1e set een dubbel mist, denkt die daarin de 5e set nog aan. Als die dat knopje om kan zetten, is het een prima speler. Niet voor niets de NR 15!! van de wereld!

Klopt absoluut. Gooi zelf ook competitie. Op de 1 of andere manier gooi ik mijn single's altijd super maar zo gauw de koppels beginnen is het over. Presteer beter onder druk denk ik. En zo heeft iedere darter wel zijn dingetje.

Klopt absoluut. Gooi zelf ook competitie. Op de 1 of andere manier gooi ik mijn single's altijd super maar zo gauw de koppels beginnen is het over. Presteer beter onder druk denk ik. En zo heeft iedere darter wel zijn dingetje.

Jep, ik ben meer een recreatie darter haha, ben ook niet constant genoeg. Zo gooi ik in 1 leg veel 100's, leg erna gooi ik niet hoger dan 45. Is ook een beetje een mentaal probleem bij mij, net als bij vd voort.

Back
Bovenaan