Alles over jouw consumentenshow!

show(tje)

show(tje)

Ik ben erg benieuwd of iemand hier zin in heeft. Ik zou het zelf ook allemaal kunnen gaan uitzoeken maar heb er heel erg weinig vrije tijd door werk (tijd van het jaar). Ook zal dit het eerste jaar zijn dat ik het echt groots wil aanpakken.

De opdracht is: Maak een show voor 1500 tot maximaal 1750 euro

Vorig jaar had ik voor ongeveer 1200 euro concumenten vuurwerk. Eigenlijk duurde mijn opbouw veel te lang en werd het niet echt spectaculair. Ik heb dus een beetje hulp nodig :D

De volgende merken heb ik tot mijn beschikking:
-Broekhoff
-Lesli
-Wolff
-Marijn
-Bonfireworks
-Beko
-Royal

Ik heb de beschikking over visco en quickfuse

Als je in de buurt van Enschede woont stuur me maar een pm. Of als je zin hebt om het met mij te regelen :rolleyes:

*supershow*

Als iemand nog tips of aanvullingen heeft hoor ik het graag!!

groets 3xh

Top hoor. Ik zie dat je er goed over na hebt gedacht. Ik hoop dat je dit ook op film gaat zetten, dan kunnen wij er ook allemaal van genieten.

Het enige waar ik bang voor ben, is de Sniper!

Top hoor. Ik zie dat je er goed over na hebt gedacht. Ik hoop dat je dit ook op film gaat zetten, dan kunnen wij er ook allemaal van genieten.

Het enige waar ik bang voor ben, is de Sniper!

Dank dank!
Het is idd de bedoeling dit te gaan filmen.
Heb van de afgelopen 3 jaar allerlij projecten op film gezet en ben van plan om na Januarie, wanneer het wat rustiger word alles op mijn gemakje te plaatsen.

Over de Sniper.. mischien wel een optie om opzoek te gaan na een andere cake.
Maar vond de sniper juist wel weer erg goed matchen met de Kingdom of piece van Royal!
zowel met effect en tijds duur.

Een pot van max 30 euro voor 12uur:D
Is natuurlijk niks tussen deze mannen boven mij maar ziet er hoop ik tog leuk uit:)

Heb je geen bon in de buurt ? Die hebben de The Emperor en lijkt erg op de panter alleen goedkoper!. Daarnaast is de Sniper naar mijn mening vorig jaar nadelig veranderd. Die zou ik bijv door de sunrise van bon vervangen.

MMM...verheug me al op jouw vuurwerk Gerwin, zie je zeker weten wel achter bij Jimmy..... natuurlijk neem ik ook het nodige mee...:p

wil dit jaar ook een showtje geven. Vorig jaar ook al beetje mee bezig geweest maar wil het nu beter gaan aanpakken. Elk jaar leer je er toch weer meer bij!

In grote lijnen wat ik wil gaan doen. Kan nog het 1 en ander bijkomen:

Thema Zacht:
3x hot cannon + 3x The Phlox
2x Showtails
2x Flashing parashute
2x falling leaf’s + 1x spring flowers
Thema Fluit:
Heel stel fluitblokken. Welke? geen idee.
3x Concerto rosso
4x Yellow Caps
Thema vanalles:
2x buurt assortiment in 1x
Finale; Goud/knal:
Event Cake no.2 + Fire Flower
2x Perfect Harmony
Event Cake no.4
6x silver salute

Opmerkingen of suggesties wat ik er nog bij kan doen?
GRAAG!

Mijn finale:

10x Silver Salute
2x Crackling Meteor (lijkt mij zo een zeer heftige combi)

OF

6x Space Shooters (gezien hier ook knallen van de silver salute in verwerkt zitten)
2x Silver Salute

Zo kom ik op ongeveer hetzelfde bedrag.... maar dat is niet zo belangrijk, het gaat me om wat jullie zouden doen!

i ga met Ruben mee!
1e keus is het hardst en laat denk ik de meeste indruk achter!

Als finale zou ik ook de eerste combinatie doen. Komt meer als een finale over dan de 2e ( vind ik ). Misschien dat je wel space shooter kan verwerken voor de finale, omdat je dan begint met wat salutes, en dan opeens 1 dikke salute finale.

Als finale zou ik ook de eerste combinatie doen. Komt meer als een finale over dan de 2e ( vind ik ). Misschien dat je wel space shooter kan verwerken voor de finale, omdat je dan begint met wat salutes, en dan opeens 1 dikke salute finale.

Goed idee! Zeker aangezien de space shooters een mix is van de panter met de silver salute....maakt de space shooters tot een prima ''pre-finale''

Pre-Finale:
3x Space shooters

Finale:
2x Crackling Meteors
10x Silver Salute

Wat vinden jullie?

Ik ben van plan ook voor het eerst een projectje te doen, namelijk het volgende van

2× Howling Wolff, halverwege gecombineerd met een fluitbakje
Als Howling Wolf is afgelopen een Concerto Rosso
Halverwege de CR komt er een Zware Jongens A bij
Halverwege ZJ A komt er een ZJ B bij
Die wordt halverwege gesteund door een Playful Fairy
en als finale een Hoogmoed of Silversalute..

Tips?:)

Ik ga een W-shape project maken met 13 Heavy potjes achter elkaar
dit jaar voor het eerst projecten maken dit omdat we egt veel potten hebben
elk jaar en 1 na 1 wordt saai als je 70 potten heb
dit jaar zo rond de 10 projecten maken.

Hier ook bezig met brainstormen over aankomende projecten:

Allereerst heb ik twijfels of ik nu 3x space shooters of 3x black suprise ga aanschaffen.. Zijn beide cakes met zowat dezelfde uitwerkingen.. Of allebei, maar dan van elks 2 en dan na elkaar afsteken.. Op de laatste demo in steenbergen leek mij de Black Suprise 't hardste knallen..

Ver op 't laatst gaat d'r waarschijnlijk 1 karton Silver Salutes de lucht in, allemaal tegelijk.. Dat heb ik nu al zovaak op een demo gezien, en dat wil ik ook! :) Nu zit ik echter te denken, om na de silver salutes 6x Hoogmoed te schieten, ook in een keer.. Zal het effect hiervan de silver salutes overtreffen?

En kan ook niet kiezen tussen 1 x Woede of 5 x Vast Fortune (tegelijk), het idee daarachter is een goed gevulde gouden lucht.. Iemand beide cakes al live gezien?

Weer heel wat vragen, maar kom er niet helemaal uit.. :) Alle ideeën / opmerkingen welkom!! :D

Goed idee! Zeker aangezien de space shooters een mix is van de panter met de silver salute....maakt de space shooters tot een prima ''pre-finale''

Pre-Finale:
3x Space shooters

Finale:
2x Crackling Meteors
10x Silver Salute

Wat vinden jullie?

Lijk me een goed idee! Zal je het ook filmen?:) Lijk me leuk om te zien namelijk. :bye:

Ik ben er ook uit :D .
Begin met rustig 30 binkies achter elkaar.
Dan 20 binkies in redelijk tempo in W Shape(Of Z)
- 20 binkies in redelijk snel tempo in I shape
- 20 asian thunders in W/Z shape in snel tempo.
- 20 binkies en 20 asian thunders afwisselend in snel tempo. in I shape
- 10 single shots met fluit(weet nog niet welke) In 1 keer in W shape
- dan 2 keer de hoogmoed van marijn tegelijk (misschien in lichte V shape)
- en dan 30 asianthunders, 30 airbombs, 30 thunderkings en 10 binkies tegelijk(heel snel tempo)
- Als finale 50 binkies op snellont.

Moet denk ik een leuk project worden wat ik waarschijnlijk in de vooravond om 10 uur ga afsteken!

Hmm, en dan denk je dat je eruit bent. Bestel je er nog 2 green glitterymissles bij, 2 pakken thunderkingmeters en 2 vette marja's. Die mag ik er dus nog leuk doorheen gaan weven :D

Back
Bovenaan