Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben laatst naar een (wat kleiner) kermisvuurwerk geweest. Hier werd een cake afgestoken die in W-shape een aantal sereis van 3 x 2 crossettes en 3 x 1 salut schoot.
Dit gaf een heel leuk effect wat ik ook graag zelf met oud en nieuw wil hebben. Weet iemand een nederlandse cake met dit of een soortgelijk effect (gaat vooral om de crossettes in W-shape).
Ik ben laatst naar een (wat kleiner) kermisvuurwerk geweest. Hier werd een cake afgestoken die in W-shape een aantal sereis van 3 x 2 crossettes en 3 x 1 salut schoot.
Dit gaf een heel leuk effect wat ik ook graag zelf met oud en nieuw wil hebben. Weet iemand een nederlandse cake met dit of een soortgelijk effect (gaat vooral om de crossettes in W-shape).
Dit jaar wil ik ook een showtje maken, ipv alles 1 voor 1 afsteken, Het liefst maak ik een show met veel lawaai, dus vooral met fluit en dan knal in de finale, ik wil deze cakes gebruiken:
8x Earcatcher
8x Hypnotized
8x Spanish Storm
12x Concerto Rosso
5x Silver Salute
4x Mega Boost
6x Thunder King XXL
Heeft iemand tips in welke volgorde ik ze kan afsteken? en hoeveel cakes tegelijk? En welke tegelijk? Minimaal 3, Maximaal 9.
Groetjes Vuurwerkftw.
Die cake uit het buurst assortiment heeft echt dikke tail's nog nooit gezien in nederlands consumenten vuurwerk wij schroken er ook van, helaas moet je wel heel het pakket kopen en dan is je buget zo op... tevens zou 1 zo'n potje natuurlijk veel te weining zijn en zijn de laatste 3 schoten jammer genoeg crackling.
Zelf ben ik ook druk aan het nadenken over mijn eigen show voor aan het eind van het jaar. Of het een echte themaavond word of gewoon lekker bont cakes er doorheen knallen weet ik nog niet.
De film van Yoshimitsu op het forum met het Buurtassortiment XXL doorgelont vond ik erg gaaf. Visco erlangs leggen en klaar is kees, 2 minuten een goed gevulde lucht. Neem daar (6 stuks 19sh cakes) 4 kartonnen van met een leuke intro en een knallende afsluiting en je hebt voor een leuke prijs een leuke show voor de buurt.
Maar dan is het moeilijk te doen in thema's. En dat lijkt me wel wat leuker, maar ook moeilijker.
Leuke vraag
Met de cakes die je opnoemt, kun je een dikke finale maken! Hier wat tips:
- De Earcatcher is geweldig, maar een hoop van het effect gaat verloren als je er meer tegelijk afsteekt: dan hoor je de drietraps fluit niet goed meer.
- Een combinatie Earcatcher met Spanish Storm zou misschien nog kunnen. Maar ik zou eerder kiezen voor twee stuks Earcatcher aan het begin van je finale, die je ná elkaar afsteekt.
- Het geld van de overgebleven 6 Earcatchers kun je besteden aan meer Silver Salutes.
Van denk je hier van? Elk punt na elkaar afsteken (elke regel is dus één cue)
- één Earcatcher
- één Earcatcher, tegelijk met één Spanish Storm
- vijf Spanish Storms
- twee Spanish Storms, tegelijk met vier Mega Boost, en twee Hypnotized
- zes Hypnotized, tegelijk met twee Thunder Kings XXL
- vier Thunder Kings XXL, tegelijk met twaalf Concerto Rosso
- twaalf Silver Salutes
Heel erg bedankt, ik wist niet dat het effect van Earcatcher verloren ging als je er meer tegelijk afsteekt. Ik heb zelf wat aanpassingen gemaakt omdat ik maar een 16 kanaals schietkist heb, waar ik maximaal ongeveer 3 cakes aanvast kan maken. De schietvolgorde die jij hebt bedacht lijkt me zo tof. Ik ga het zo doen:
1x Earcatcher
1x Earcatcher + Green Glitter Missile
3x Spanish Storm 3x Spanish Storm tegelijk
1x Green Glitter Missile + 1x Thunder King XXL + 1x Mega boost + 2x Silver Salute + 3x Hypnotized tegelijk
12x Hypnotized tegelijk
10x Silver Salute + 2x Mega Boost tegelijk
Ik hoop dat het weer meezit, dat ik alles goed aansluit zodat er niks mis gaat in de show want dit is het eerste jaar dat ik met een schietkist ga schieten en ik probeer het natuurlijk te filmen, anders kan ik er niet later van genieten.
voor dit jaar heb ik een consumente show/groot pallet project geplant met alleen maar producten van Wolf en royal.
hier mijn opstelling.
Opening start met.
1x Space temple-royal
gevolgd door2x Heavy 4-wolf potjes
oplopend na 4xHeavy 4-wolf potjes.
Dan 2x de zelfde Super 4-16-wolf potjes(v-shaped).
Dan herhaald het zich in 2 x i-shaped, dat herhaal ik nog maals zodat ik intotaal 8 cakes heb weg geschoten.
Dat volgd zig op in nogmaals 6x Heavy 4-wolf potjes(dit in een 6 poots waaier)
Dan een break moment met een Fluitbak.
Nu een kleure thema met
Eerst 2x Red inferno dan 2x green inferno dan 2x yellow inferno en dan 2x blue inferno-allemaal van wolf.
Nu komt de Exploding box-royalom de hoek kijken.
Gevolgd door
3 of 4x Panter-wolf(dit zal ook in w shaped gebeuren).
Nu ga ik opbouwen na de finale.
Dat wil ik aan geven met een rust moment. (leuk fontijntje of zo)
Eerst een cake van de Black draggon box -wolf(met fluit)
dan weer een cake van Black draggon box-wolf(met mines en blinkers)
Nu mag de hell beginnen!
2x Play full fairy-royal.
Dan 2x Sniper-wolf en 2x Kingdom of piece-royaldit zal in w-shaped gebeuren aan de linkse en rechtse uiteinde de Sniper en in het midden de Kingdom of piece.
Gevolgd door 3x Midnight glory-royal(in w-shaped)
oplopend na 5x Midnight glory-royal (in waaier) en de Fireflower-royal.
Dan volgd het zich op na een climax, met:
6x Salute-wolf en 6x Silver salute-wolf.
Dit was het wel zo.
Als iemand nog tips of aanvullingen heeft hoor ik het graag!!
groets 3xh
Waarom zoveel dezelfde potten tegelijk ? Mijn ervaring leert dat je niet meer dan 4 potten moet gebruiken met tussen elke pot minimaal 6 meter ruimte!
Ik zou in de finale max 4 gebruiken en voor de finale per 2 schieten maar dat is mijn mening!
Ik zou die 10* Salute in 2*5 doen duurt langer en evenveel geweld ervaring.
Heb je geen bon in de buurt ? Die hebben de The Emperor en lijkt erg op de panter alleen goedkoper!. Daarnaast is de Sniper naar mijn mening vorig jaar nadelig veranderd. Die zou ik bijv door de sunrise van bon vervangen.