Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hierbij mijn bijdrage aan de milieuvervuiling in Nederland,
Show 2 staat onderaan deze pagina.
Dit zijn helaas alleen de eerste 7 minuten van mijn vuurwerkshow die in totaal ruim 11 minuten duurde. Alles wat op film staat is handmatig onstoken, de finale werd electrisch onstoken.
Wat niet op de film staat:
1 Hypnotised
4 Zware Jongens
2 Panter
1 Brocade to Color
4 Onbekende cake (Crackling Chry met 25 schoten)
1 Double Brocade King
12 Silver Salute
4 Hoogmoed
Alvast veel plezier!
Volgend jaar? Doe ik het gewoon weer!
+ YouTube Video
De hele film is hier wel te zien, alleen is de kwaliteit wat minder, maar de finale staat er gelukkig wel op! Bij 08.50 gaat hij verder dan de vorige film.
+ YouTube Video
Hier show nummer 2!
Even een kleine opmerking...
Het zusje van me vriendin filmt met haar eigen camera die er een beetje moeite mee had. Maar ze weet verder ook niks van vuurwerk af dus dat scheelt! Ik ben inderdaad naar Belgie geweest maar dat was om de show van Geel te bewonderen. En ik handel niet in vuurwerk, het enige wat ik heb gehandeld is een meterpakket voor der.
Even genieten nog...
+ YouTube Video
Er zit misschien een klein verschil in kwa snelheid. Maar voor de zekerheid zou ik gaan voor 3mm dik lont, dit is iets steviger, heeft iets meer vonken waardoor het zeker ander lont aansteekt. Bij 1.8 is dit ook het geval hoor, ook zeker betrouwbaar. Maar wanneer je de keuze hebt dan zou ik gewoon wat extra investeren.
Afgelopen jaar voor de tweede keer een show gegeven, was weer een groot succes.
Hierbij de schietlijst, schiet alles met een 16 kanaals schietkistje, IDEAAL!
image
Ik ben op zoek naar een product voor in mijn project, om het "rustige" gedeelte mee op te starten/ondersteunen, welke achtereenvolgens bestaat uit:
3x mine red dahlia rechts (showtime)
3x mine red dahlia links (showtime)
3x crossing crossette (lidu)
2x colorful crosette (showtime)
(geschoten van 3 verschillende posten)
Voor dit gedeelte eindig ik met 3x shaking times in w-shape (fu collectie)
Zelf zat ik eerst te denken aan iets van bengaals vuur oid. maar ik kan niks fatsoenlijks vinden.
Iemand die me kan helpen?
Ik ben op zoek naar een product voor in mijn project, om het "rustige" gedeelte mee op te starten/ondersteunen, welke achtereenvolgens bestaat uit:
2x colorful crosette (showtime)
(geschoten van 3 verschillende posten)
Voor dit gedeelte eindig ik met 3x shaking times in w-shape (fu collectie)
Zelf zat ik eerst te denken aan iets van bengaals vuur oid. maar ik kan niks fatsoenlijks vinden.
Iemand die me kan helpen?
Een paar fonteinen of draaizonnen kunnen er misschien wel bij. Misschien heb je wel de mogelijkheid om een letterbord te maken, maar da's weer een stuk meer werk.
Beko heeft enkele goede fakkels. Titanium Volcano een optie?
En Zena heeft wellicht grote discoflash die een minuut duren.