Dit wordt mijn eerste jaar zonder proff en heb al wat leuke thema`s bedacht om te maken met Nederlands, Belgisch en Duits consumenten spul.
Sowieso een thema dat in het teken staat van de bekende poisenous spider. Dus zilvere draaikolken met peony. Hoe en wat exact moet ik nog even uitwerken, afhankelijk van het aanbod.
Verder wil ik een stuk waarin dikke zilver staarten worden gecombineerd met een flinke hoeveelheid crossette effecten. Eventueel in combinatie met flying fish effecten
En er komt een pre-finale met enkel verschillende kleuren glitter effecten in combinaties met ti-salutes.
Dat gaat dan vervolgens direct over in een flinke gouden finale, in combinatie met ti-salutes. Wat vervolgens afgesloten wordt met een salute finale.
Waar ik nog naar opzoek ben zijn goede, en het liefst voordelige, glitter cakes. En dan enkel glitters als effect, niets anders erbij. 3 cakes van Marijn zag ik hier al voorbij komen als tip.
Voor mijn crossettes heb ik al die crossette cake van bonfireworks op het oog, maar als iemand nog andere alternatieven weet voor dezelfde prijs/kwaliteit verhouding, graag.