Alles over jouw consumentenshow!

Ja die tijd gaat lastig worden.
Dan maar iets korter, ik vind het zonde om meer uit te geven. Het is de eerste keer dat ik dit ga doen en ik kan beter rustig beginnen.
Bedankt.

Ik ben opzoek naar een cake met alleen (zilveren) tails/comets. Merk maakt niet uit.

Broekhoff, crown collection zit ook 1 potje tussen met alleen zilveren tails, kom ff niet uit op de naam welke precies.

maar die is er wel heb zelf gehad 2-3 jaar geleden koste iets van €10-13,- per stuk.

Die tail cake's zijn erg leuk ja, alleen snoepen die een aardig deel van het buget op, afgelopen jaar een showtje gedaan deze duurde ongveer 12 minuten en ging voor ongeveer 3500 aan winkelwaarde er doorheen.

Die tail cake's zijn erg leuk ja, alleen snoepen die een aardig deel van het buget op, afgelopen jaar een showtje gedaan deze duurde ongveer 12 minuten en ging voor ongeveer 3500 aan winkelwaarde er doorheen.

Kijk dan weet ik al dat ik met die 200 euro nergens kom :p

Heb je toevallig een schietlijst?

Schietlijst heb ik wel en een film ook, deze komen alleen over een tijdje online te staan dus even geduld daar nog voor:)

Met 200 euro kan je wel wat leuks doen hoor maar je hebt dan meer een groot doorlont project dan een showtje. Kijk in ieder geval goed naar leuke buget cake's en producten waarmee je wat tijd kan rekken zoals wat fontijnen en wat bengaals vuur. Dit zijn namelijk goede show elementen, welke je prima kan verwerken in de opbouw van een show.

Denk eens aan de Belgische Zena Collectie:
Z158 Liube, Brocade to blue, machtige boeketten
Z37B Royal Star, Brocade Crown to blue, heel fel blauwe tips.
Z38 Festival, machtige Brocade Crown.
AB41 Jupiter D, Blue Mine to Blue Crackling Star to Brocade crown, heel mooie mines en diepblauwe kleur

je kan natuurlijk beginnen met wat van die kleine fonteintjes en dan wat enkel shots motiertjes en dan een cake met een fluitbakje , als je dat dan allemaal doorlont heb je wel een paar minuten plezier , en je kan wat potten en fonteinen uit een goedkoop pakketje halen evt.

Als je budget niet zo groot is, kan je samen met iemand anders schieten.
Zodoende kan je budget verdubbelen en kan je een betere show schieten.
Ook kan je dan misschien onderhandelen met je leverancier !

vr.gr.

Edwin

Ik denk dat je met 200 euro nog niet zoveel bijzonders hebt om een showtje te geven. Ik zeg niet dat dat niet kan, het kan wel, alleen als je voor 200 euro wat moois wilt hebben dan is het met een paar minuten weg. Je zou er bijv. 4 500grams cakes van kunnen kopen.
Als je een beetje show wilt geven wat nogal indruk maakt dan denk ik dat je dan eerder moet denken aan bedragen van minimaal 500 tot 1000 euro. Maar ja helaas heeft niet iedereen zo'n budget.

Het ligt eraan wat je een show noemt. Is dat een pallet vol cakes, of met kartons vol cakes weg schieten? Iedereen is wat anders gewent.

Maar met 200,- euro kan je wel iets leuks maken, denk aan budgetcakes.
Erg bijzonder zal het niet zijn, erg langdurig ook niet maar het is zeker wel leuk. Ik zou het zelf geen show noemen maar een doorlont project.

Voor 200,- euro maak je een prima doorlont project met budget cakes. :)

Voor 200 euro kan je zeker nette cake's halen van de Dynasty collectie. Denk aan heavy5, battle,hawaii,super4-16 , silver salute, etc. Allemaal mooie cake's met een nette prijs.

Laten we het in mijn geval een groot doorlontproject noemen!
Ik heb natuurlijk een groter budget, maar dit word mijn eerste 'showtje' en wil hier niet gelijk veel aan uit gaan geven.

Er zijn zat mensen die grote shows schieten met nieuwjaar, daarom heb ik de titel zo genoemd. Ik heb dit topic voor iedereen gemaakt. Niet alleen voor mijn vraag :wink:

Nogmaals bedankt iedereen!!

Het blijft een overweging voor die 200 je kan erbij zoeken en wie weet wat er er deze jaar op de markt komt en daar kan je conclusies erbij op zetten.

Laatst bewerkt:
Weet voor de rest niemand een cake met;
tail.jpg

Tail/Comet?

lesli: Bubble's / Power pearls
Broekhoff: Blinking deleight
Zena be: Storm center
Breeschoten: Ferro color pearl
Zena nl/be: Thor spacecraft a,b en c

Back
Bovenaan