Alles over jouw consumentenshow!

Dit jaar wil ik een finale maken met als thema glittering. Wie weet welke cakes veel effecten bevatten zoals blinking en glittering?

Dit jaar wil ik een finale maken met als thema glittering. Wie weet welke cakes veel effecten bevatten zoals blinking en glittering?

Marijn heeft de op kleur gesorteerde Groentje, Blauwtje en Rooitje. De Blauwtje blinkert niet zo heel erg mooi, maar de rode en groene cake knipperen uitstekend :) Zijn ook nog eens één kleur, dus makkelijk te verwerken in een show.

ik heb nog een budget van 160-200 over waar ik 8-10 moooie potten voor wil hebben, maar dan ook echt mooie. iemand tips?

Bergje, ik zie een heel forum vol met adviezen over cakes. Wat voor iets zoek je? Welke merken kun je krijgen? Wat vind jij nou "mooi" aan een pot? Kleur, shape, tijdsduur, effect...?

ik wil een klein projectje maken met 8-20 fonteintjes onder een budget van 10 euro
effecten maken niet veel uit

dealers waar ik kan kopen : broekhof schuurmans lesli

alavst bedankt

crackling en willow vind ik mooi het liefste in goud en hij moet niet meteen afgelopen zijn

Dat beperkt het nog nauwelijks. Er zijn nog altijd >100 producten die aan die eisen voldoen. Kom even met een importeur/merk die je kunt krijgen bij jou in de buurt, en je maakt het ons een STUK makkelijker.

Dat beperkt het nog nauwelijks. Er zijn nog altijd >100 producten die aan die eisen voldoen. Kom even met een importeur/merk die je kunt krijgen bij jou in de buurt, en je maakt het ons een STUK makkelijker.

ok schuurmans, gbv, wolff, zena, bon, marijn, beko

stuks totaal
bonfireworks
City lights 1 € 23.75
Crackling meteors 1 € 34.75
The emperor 1 € 23.75
The wave 1 € 23.75
Treasure island 1 € 23.75
Weeping willow 1 € 23.75
Wodka blue 2 € 47.50
totaal € 201.00

GBV

bulk pack asianthunders 2 € 55.00

Wolff Vuurwerk

4 Space 1 € 99.50
Cruise Rocket 10 € 59.00
Heavy 5 2 € 63.50
Silver Salute 5 € 110.00
Sniper 1 € 42.50
totaal € 374.50

Zena Vuurwerk
Camuro Blaster 1 € 69.00
Hypnotised 1 € 26.00
Light Year 4 € 108.00
totaal € 203.00

Totaal: € 838.50

dit is mijn voorlopige lijst

ik wil ongeveer tot 950 euro gaan dus

Dit wordt mijn eerste jaar zonder proff en heb al wat leuke thema`s bedacht om te maken met Nederlands, Belgisch en Duits consumenten spul.

Sowieso een thema dat in het teken staat van de bekende poisenous spider. Dus zilvere draaikolken met peony. Hoe en wat exact moet ik nog even uitwerken, afhankelijk van het aanbod.

Verder wil ik een stuk waarin dikke zilver staarten worden gecombineerd met een flinke hoeveelheid crossette effecten. Eventueel in combinatie met flying fish effecten

En er komt een pre-finale met enkel verschillende kleuren glitter effecten in combinaties met ti-salutes.
Dat gaat dan vervolgens direct over in een flinke gouden finale, in combinatie met ti-salutes. Wat vervolgens afgesloten wordt met een salute finale.

Waar ik nog naar opzoek ben zijn goede, en het liefst voordelige, glitter cakes. En dan enkel glitters als effect, niets anders erbij. 3 cakes van Marijn zag ik hier al voorbij komen als tip.
Voor mijn crossettes heb ik al die crossette cake van bonfireworks op het oog, maar als iemand nog andere alternatieven weet voor dezelfde prijs/kwaliteit verhouding, graag.

Back
Bovenaan