Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ja maar ik ben aan het kijken voor een oplijding tot laborand. er is ook een bepaalde factor in chemie en daar zit dit volgens mij ook bij(het werken van vuurwerk kleuren) maar weet niet helemaal zeker.
Je hebt in Nederland weinig meer met chemie te maken die Chinezen regelen dat allemaal voor je. Er zit geen vast en betrouwbaar inkomen in pyrotechnicus nee
Hoe bedoel je dat....(Er zit geen vast en betrouwbaar inkomen in)
........???????????
Dat je dit werk niet als vast werk kunt nemen, je doet het meer omdat je het leuk vind![]()
eehhhh toch wel??? Ik kan er zo 4-5 opnoemen dei het fulltime doen in Nederland. Oké het is niet gemakkelijk om tot dat punt te komen, je moet immers veel werk hebben. Maar het is wel mogelijk.
Heeft lang geduurd maar ben blij dat het er nu doorheen is bij het VCM.
Voor de geinteresseerden:
Certificatie-eisen Vuurwerkdeskundige, in het volgende document kan je zien aan welke eisen je moet voldoen om in aanmerking te komen voor het certificaat Groot Vuurwerk
Als volgt te downloaden:
http://www.kiwa.nl/uploadedFiles/Website/Vuurwerkbedrijven/Certificatieschema_Vuurwerkdeskundige[1].pdf
Ik krijg een foutmelding "page cannot be found"...?
Maar bedoelde je deze Moontan? ->
http://diensten.kiwa.nl/educatie/persoonscertificaat-vuurwerkdeskundige en dan rechts de pdf te downloaden!
Het blijft toch bijna ondoenlijk volgens mij zo'n certificaat ooit te behalen als je niet of getrouwd bent met de dochter van de directeur van zo'n bedrijf, of je ernaast woont of zelf genoeg vermogen hebt om zo een bedrijf te beginnen...
Hoe wil je anders werkervaring opdoen (een van de eisen lees ik) voor een certificaat...?
Waarschijnlijk omdat je nu bij 2 partijen kan aankloppen ipv alleen bij het OIVP
Dat je dit werk niet als vast werk kunt nemen, je doet het meer omdat je het leuk vind![]()
Het enige goede antwoord...............
Plus het VCM is branche onafhankelijk denk ik toch ook?
![]()