Weer een goed antwoord..........
In de volgende ronde gaan we voor de wasmachine....
Heb ik al, mag het ook een broodrooster zijn? die hebben we nog niet.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weer een goed antwoord..........
In de volgende ronde gaan we voor de wasmachine....
Kan jij aan ons "niet deskundigen" uitleggen waarom je blij bent Dieter?
Ik heb ondertussen informatie bij het VCM opgevraagd, puur voor de geinteresseerden op dit forum.
hallo,
weet iemand waar ik het Informatiepakket kan aanvragen?
ik heb op de site van kiwa lopen zoeken maar kan niks vinden.
29-11-2010 Opleider OIVP geschorst (Dream Fireworks).
Met ingang van 25 november 2010 is opleider OIVP geschorst als erkende opleiding voor vuurwerkdeskundigen.
Bron Kiwa.
hoe oud moet je hiervoor zijn?
en welk diploma('s) heb je dan allemaal nodig?
18 jaar, er is verder geen specifieke voor opleiding verreist. Aanbevolen wordt wel een MBO niveau te hebben voor je hier aan begint. Verder moet je al wel met 10 shows hebben hebben meegeholpen. In het buitenland, bijvoorbeeld in Duitsland bij de Duitse opleiding, zijn dat er 26.
Jack, thanks weer voor uitleg.
Maar ff een vraagje.. je geeft aan dat je minimaal met 10 shows geholpen moet hebben ? Hoe kan je dit aantonen ?
want iedereen moet toch ergens beginnen lijkt mij ?
even als voorbeeld , het lijkt mij niet dat ik morgen een schietbedrijf bel en vraag jow kan ik ff helpen met 10 shows opbouwen ? , of werkt het wel zo in de praktijk ?
Gr stefan
Dan heb ik er straks nog 8 te gaan dus haha.
Lijkt me super tof om de papieren te halen. Maar in de nieuwe regelgeving staat toch dat je elk jaar vervrissings cursus moet doen ? Wordt dat voor de hobby dan erg dure aangelegeheid denk ik :(
Goed bezig erwin...
FF denk ik moet er nog 10neej lijkt me wel leuk om me hier ff in te verdiepen
![]()