Harry Loots [Baarle-Hertog]

Nu weten ander soort bezoekers het ook.:rolleyes:

Als je maar dezelfde weg in en uit rijdt. Op de heenweg goed om je heenkijken. Als je op je bestemming bent zo snel mogelijk alles afhandelen en via dezelfde weg weer terug. Moet wel zeggen dat het vanaf nu meer risico is. Als ik zou gaan ga ik in augustus/september.

Als je maar dezelfde weg in en uit rijdt. Op de heenweg goed om je heenkijken. Als je op je bestemming bent zo snel mogelijk alles afhandelen en via dezelfde weg weer terug. Moet wel zeggen dat het vanaf nu meer risico is. Als ik zou gaan ga ik in augustus/september.

Bij de reguliere controle's werkt dit wel zo, maar als er echt een vuurwerk team bezig is dan handelen ze op een andere manier. Er is gewoon een verdachte auto met Belgisch kenteken dat alle Nederlandse kentekens opschrijft. Er zijn dan andere auto's die je gewoon achtervolgen totdat je over de grens bent en dan houden ze je aan. Er is geen ontkomen aan en als je ontkomt dan bellen ze gewoon de politie in de buurt die het verder afhandeld. Dit is de manier hoe de politie de grote handelaren oppakt maar ze kunnen soms ook een particulier pakken die gewoon een paar potten haalt.

Je moet daar gewoon als kip zonder kop naar toe scheuren:p
En ook weer als een kip zonder kop wegrijden.
Serieus, gewoon gaan met die banaan!

Je moet gewoon via poppel Baarle in en uitrijden.

Hier was op 28 oktober een controle van de politie! Op de heenweg niks gezien, toen we terugwouden een uurtje later, werd ons verteld door een mevrouw die Loots binnenkwam dat de politie aan het controleren was, dat geluk heeft niet iedereen! Dit was rond 4 uur en er werd op meerdere plaatsen gecontroleerd, ook bij een weg (weet de richting niet) bij de Aldi, als je de parkeerplaats afrijdt. Kans op controle's is er dus altijd, vooral in Baarle. Wij waren omgereden via Merksplas --> Hoogstraten en via daar de A16 op.

Overigens denk ik dat het nu weer tijd is om on-topic te gaan over Harry, niet? :)

Vanaf maandag 14 november verkrijgbaar bij Loots Vuurwerk!

sniper 25sh 375gr 30mm tubes : gouden mine + gigantische gouden treurwilgboeketten
actieprijs: van €44.50 voor €32.50
nog meer korting: 2 voor €55

Temple of stone 35shots salvo cake 455gr 30mm tubes: prachtig grote multi-effect cake met harde burstknallen
actieprijs: van €47.50 voor €35
nog meer korting: 2 voor €60

Jeuh!
En terwijl Zena en Pyroshop steeds meer met echte 500 grammers, 25 gram per tube komen, blijft Loots hangen op de 15 gram.
MAAR 1 voordeel, de prijs is nu in elk geval gunstig, dat waren de cakes in Nederland niet.

Jeuh!
En terwijl Zena en Pyroshop steeds meer met echte 500 grammers, 25 gram per tube komen, blijft Loots hangen op de 15 gram.
MAAR 1 voordeel, de prijs is nu in elk geval gunstig, dat waren de cakes in Nederland niet.

Alleen je kunt deze cakes in Nederland gewoon goedkoper halen met kortingen.
Dat is natuurlijk meer voor mensen zoals wij, die er al heel het jaar mee bezig zijn, maar die prijzen van loots zijn gewoon echt niet lager dan hier.

Het scheelt je ook nog een keer veel tijd, reiskosten en risico.

Vergeet niet dat Loots daar straks overuren draait. Ik denk niet dat er veel Nederlandse verkooppunten in Baarle zijn. De mensen in die regio zouden er geen snars verdienen.

Alleen je kunt deze cakes in Nederland gewoon goedkoper halen met kortingen.
Dat is natuurlijk meer voor mensen zoals wij, die er al heel het jaar mee bezig zijn, maar die prijzen van loots zijn gewoon echt niet lager dan hier.

Het scheelt je ook nog een keer veel tijd, reiskosten en risico.

Dat klopt inderdaad, vind het nogal jammer dat Loots steeds meer Nederlandse potten in het assortiment neemt.
Het is niet meer interessant (in de toekomst) om Loots te bezoeken, dadelijk waan je je nog in een Nederlandse winkel.
Ik vraag me wel af; mogen wij deze cakes in Bels kopen en op 29 december de grens over nemen zonder daar een bekeuring voor te krijgen?

Vanaf maandag 14 november verkrijgbaar bij Loots Vuurwerk!

sniper 25sh 375gr 30mm tubes : gouden mine + gigantische gouden treurwilgboeketten
actieprijs: van €44.50 voor €32.50
nog meer korting: 2 voor €55

Temple of stone 35shots salvo cake 455gr 30mm tubes: prachtig grote multi-effect cake met harde burstknallen
actieprijs: van €47.50 voor €35
nog meer korting: 2 voor €60

weet iemand ook of het slim is om nu nog heen te gaan? en wat zijn de toppers? en wat niet. als iemand iets weet hoor het graag Dank

Back
Bovenaan