Algemene ervaring/mening Dynasty Selection

Heyz,

Heb je nog iets vernomen van wolff pyroclastic?

gr

200mm

Ik had ook een mail gestuurd ivm de imperial pijlen. Deze kreeg ik terug:

Beste Lars,

Bedankt voor je e-mail. Het probleem van de Imperial pijlen is bij ons bekend. Wij zouden graag willen weten bij welke dealer je deze pijlen hebt gekocht. Als je het afgestoken artikel nog hebt dan zou dat heel mooi zijn, maar probeer bij de dealer langs te gaan, want wij lossen zaken als dit alleen op met de dealers onderling en niet met de consument zelf.

Ik hoor graag of het gelukt is.

Met vriendelijke groet / Best regards,

Lucas Shia

Cruise rockets.. Heerlijke pijlen
Panter.. Ontzettend mooi blok!
Sniper.. Heel erg mooi blok maar viel ietwat tegen in vergelijking met filmpjes van vorige jaren.
Hawaii.. prachtig blokje, die moet ik vaker hebben!
Heavy potjes.. Kwaliteit voor weinig..
Jet attack.. Potje wat niets kost en eigenlijk ook niets doet. Zal hem niet nog eens nemen..
Galactic glaciers.. Kost niets maar komen prachtige boeketten uit. Volgend jaar 10
Spitfire.. Leuk potje voor weinig geld.

Stars over paris.. Prachtig :D
Ceasar.. Wat een geweld, na de mines knalde die bij mij alles in 1 keer de lucht in. Niet zoals het hoort maar wel een echte aandachtstrekker!

Volgend jaar zeker meer wolff voor mij! Wolff en bon fireworks zijn voor mij nu toch echt de beste importeurs. Volgend jaar 100% die merken!

Heb alleen goede ervaringen met het merk Dynasty! Imperial pijlen vielen bij velen tegen maar bij mij stegen ze gewoon goed op, ik heb nog nooit iets gevaarlijks meegemaakt met Dynasty vuurwerk. ;)

Ik koop bijna alleen Dynasty siervuurwerk.
zeer goede prijs/kwaliteits verhouding :D.
mijn favoriet is Stars over Paris voor maar 21,50 euro.

:D

ik koop al jaren Dynasty en het bvalt goed! relatief weinig tegenvallers. mijn favorieten zijn: Battle, panter, dragsters, imperial en killing arrow.

Ik heb begrepen dat het afgelopen jaar de kwaliteit van verschillende Dynasty producten omlaag is gegaan. Ik had zelf een oude battle (gewoon goed) en een stars over paris. (die ik wat tegen vond vallen)
Er zijn enkele demo's geweest. Wat is de mening over de kwaliteit van de Dynasty producten van dit jaar?
Komende zaterdag ga ik naar de demo in steenbergen. (vuurwerkland) Ik neem aan dat ze daar enkele Dynasty producten schieten. (er is nog geen schietlijst beschikbaar, maar vuurwerkland kennende zal die binnenkort verschijnen)

Ik wou dit jaar is een keer Dynasty uit gaan proberen.
Is Dynasty goed want ik ben erg voor sier en ik koop altijd bij schuurmans en wou nu effuh iets anders erbij.

Alvast bedankt voor de gene die reageren

Ik wou dit jaar is een keer Dynasty uit gaan proberen.
Is Dynasty goed want ik ben erg voor sier en ik koop altijd bij schuurmans en wou nu effuh iets anders erbij.

Alvast bedankt voor de gene die reageren

Een hele goed keuze om er wat van Wolff bij te nemen, ik kan je toch wel de Battle, Hawai, Daybreak, Sniper, Wild wild west en de Cape town aanbevelen en dan ben ik nog behoorlijk veel toppers vergeten. ik zou zeggen spit het topic dynasty eens door en laat je verassen :wink:

Mijn ervaringen met de Dynasty collectie zijn erg goed. Heavy 3 potjes heerlijk om door te lonten, Panter werkelijk een prachtig blok, Silver Salute een van de hardstee al dan niet de hardste knalcake en zo kan ik nog wel even door gaan. Het mooie is dat dit alles een (naar mijn mening) zeer goede prijs/kwaliteits verhouding heeft.

Laatst bewerkt:
Hi all,

Ligt het aan mij, of kan het kloppen dat de nieuwe producten een klein beetje tegenvallen van Wolff? Want ik vind er niet echte toppers bij zitten. Had hier stiekem wel een beetje op gehoopt.
Het betekent niet dat ik dit jaar geen dynasty ga halen, maar ik denk dat het dan wel de oude producten worden met 1 of 2 nieuwere.
Wel jammer, had er echt heel veel van verwacht.
greetzz

Hi all,

Ligt het aan mij, of kan het kloppen dat de nieuwe producten een klein beetje tegenvallen van Wolff? Want ik vind er niet echte toppers bij zitten. Had hier stiekem wel een beetje op gehoopt.
Het betekent niet dat ik dit jaar geen dynasty ga halen, maar ik denk dat het dan wel de oude producten worden met 1 of 2 nieuwere.
greetzz

Sluit mij aan bij jou.

Het worden vooral de toppers van voorgaande jaren (SS, Cruis rockets, mss Stars over Paris). Mijn vermoeden is dat mijn broertje mogelijk wat van de budgetpotten aan zal schaffen. Dit jaar zal ik mij wat meer richten op de spullen van Bonfire.

De dynasty lijn heeft mij ook niet echt verbaasd dit jaar.
Vind het een beetje matig en er zitten ook prijzen bij die ik niet gewend ben van Dynasty.
Gelukkig zijn er nog een hoop oude toppers die dit jaar wel in de collectie komen :)

Hi all,

greetzz
Mwah, ik vind er wel een paar toppers tussen zitten. Die minecake is mooi, die vette fanshape, en die 2 cakes die wisselen met schietrichtingen zijn ook erg goed. Maar die echt goeie dingen zitten dan weer opvallend aan de prijs voor Wolff's doen...

Weet je, toch is het raarste en naarste dat geen enkele cake als een musthave in m'n hoofd blijft hangen... De ene cake is het 'net niet', een andere is weer net te hoog geprijsd... Met als resultaat dat ik naar die rij namen kijk en eerst weer 't filmpje moet zien om te weten waar 't om ging... Da's geen goed teken in mijn geval.

grappig dat je dit zegt, ik heb hetzelfde.
Ik onthoud ze niet, noch de effecten, noch de namen en dan niet de combinatie ervan.
Terwijl ik van andere cakes dat vaak wel heb als er iets uitspringt.
Ik denk dat ik ze gewoon vaker moet bekijken, want er zit af en toe wel echt wat leuks tussen, maar het algemene goede gevoel ontbreekt nog ff.
greetzz

Dynasty producten zijn mij nooit tegengevallen. Zelfs hun goedkopere producten zijn toppers. Toen ik nog geen groot budget had voor vuurwerk kocht ik vaak een kleiner pakket. Waar je bij de meeste leveranciers bij pakketten van 30-40 euro enkel dezelfde fontijntjes krijgt en met geluk heel zelden een komeet, krijg je bij Dynasty van alles altijd wat. Mijn eerste pakket van Dynasty was dan ook de Red Box waar gewoon 5 cakes, 6 fontijnen en een cake gecombineerd met fontijn in zaten. Ik was toen erg onder de indruk en sindsdien heb ik alleen maar producten van Dynasty gekocht. Vorig jaar had ik de Brilliant Box en ook die stelde mij alles behalve teleur.

Hun losse cakes zijn ook altijd raak, ze hebben vaak laag geprijsde cakes met de meest geweldige effecten, zoals Wanted, Cape Town, Air Defence, Phoenix en natuurlijk de beroemde Silver Salute.

Ook de vuurpijlen (Cruiserockets en Sunwarrior's) wil ik graag een eervolle vermelding geven, heerlijke pijltjes. Het is alleen zonde dat de Sunwarrior's eruit zijn.

Sluit mij aan bij jou.

Het worden vooral de toppers van voorgaande jaren (SS, Cruis rockets, mss Stars over Paris). Mijn vermoeden is dat mijn broertje mogelijk wat van de budgetpotten aan zal schaffen. Dit jaar zal ik mij wat meer richten op de spullen van Bonfire.

Eldorado , wild wild west en wanted zijn hier nieuw in het krantje. Ik weet niet of die er al waren. Maar ik vind dat zulke goede potten dat ik ze allemaal 2 keer besteld heb. Wat een goede effecten , en de prijzen zijn echt super !

Algemeen vind ik Dynasty het beste merk. En dan praat ik over dingen die ik elk jaar haal pijlen,potten,fonteinen.Goede prijzen en goede effecten !

Zoals nu in September als t weer begint allemaal ben ik toch ook eigenlijk wel benieuwd vooral ook vanwege de nieuwe tube per cake regeling waar Wolff meekomt en dan vooral met de Dynasty lijn. Heeft iemand daar al nieuws over of kan iemand misschien een tipje van de sluier oplichten.

Back
Bovenaan