Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dynasty is echt een fantastisch merk. Het word de laatste tijd alleen wel erg duur. Zojuist is er een nieuw krantje binnen gekomen van vos in huizen en zie daar een leuk pakket van full loaded staan (full loaded -1-) voor 29,-. Ook zie ik een pakket van dynasty, genaamd th orange box, voor 31,-. Zojuist bekijk ik de site van Wolff en bekijk de filmpjes van beide pakketten. Tot mijn verbazing zijn het allebei de zelfde filmpjes. Is dit gewoon een foutje van de site. Of zijn het echt precies dezelfde? Iemand ervaring?
Ik lees nu toch wel opvallend veel teleurgestelde reacties over de toppers van Wolff dit jaar, Sniper, Panter, Stars over Paris.
Allemaal vielen ze voor meerdere mensen flink tegen.
Zou Wolff denken dat ze nu zó stevig op de 1e plaats in alle polls staan dat ze de kwaliteit wel wat naar beneden kunnen schroeven omdat de mensen het toch wel kopen?
Ik vind het jammer dat wolff niet reageert op mijn mail t.a.v. de slechte stijgkracht van het imperial pijlenpakket. Die waren gewoon gevaarlijk. Tot op heden geen reactie.